HOGE neemt alweer nieuw materiaal in gebruik

Auteur Topic: HOGE neemt alweer nieuw materiaal in gebruik  (gelezen 93741 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Rob van Munster

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 609
Reactie #410 Gepost op: 31 maart 2009, 21:49:48
Jammer dat mijn berichtje om het roepnummer te veranderen van 09-03 in 01-04 is verwijderd...........En dat terwijl veel meer mensen opmerkingen in deze richting hebben gemaakt....... :(


rbgv

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 54
Reactie #411 Gepost op: 1 april 2009, 01:17:46
G&V of Flevoland?

Dat maakt straks als de nieuwe meldkamer er is ook niet meer uit.

straks en nieuwe meldkamer dat duurt nog zeker 3 jaar


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #412 Gepost op: 1 april 2009, 11:09:26
IK BEN BEETGENOMEN

Er is helemaal geen sprake van C2000 voor HOGE  >:(

En ook de aankoop van de reddingsboot was een misselijke grap, zelfs de proefvaart was onderdeel van het plan mij er tussen te nemen!

Het was inderdaad een misplaatste 1 april grap. Ik bied iedereen die op het verkeerde been is gezet mijn oprechte excuses aan,

Henk


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #413 Gepost op: 1 april 2009, 11:14:09
alle verwijderde berichten zijn terug gezet...


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #414 Gepost op: 1 april 2009, 11:15:44
alle verwijderde berichten zijn terug gezet...

Palmpie, bedankt! Je was weer snel  O0 Gelukkig zijn de droogpakken geen grap.

Henk


Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #415 Gepost op: 1 april 2009, 14:22:55
IK BEN BEETGENOMEN

Er is helemaal geen sprake van C2000 voor HOGE  >:(

En ook de aankoop van de reddingsboot was een misselijke grap, zelfs de proefvaart was onderdeel van het plan mij er tussen te nemen!

Het was inderdaad een misplaatste 1 april grap. Ik bied iedereen die op het verkeerde been is gezet mijn oprechte excuses aan,

Henk

Ga je nu vertellen dat jij zelf niet in complot zat ???


batavier

  • Gast
Reactie #416 Gepost op: 1 april 2009, 17:40:21
Ja Henk,er waren genoeg mensen die je uit de droom wilden helpen van je Jacoba Elizabeth,maar deze berichten werden steeds verwijderd.
En dacht je nu werkelijk dat HOGE C2000 zou krijgen? ::)
De 'redders'en andere C2000 gebruikers zullen nu vast blij zijn dat ze op een besloten C2000 kanaal met elkaar kunnen communiceren tijdens een incident,inplaats van het gekrakeel en andere onzin verhalen van Henk en Menno(de berger)die steeds kanaal 16 en 67 bezet houden tijdens incidenten met hun gezwets. >:(

Als ik met m'n zeilboot op het water ben en ik zie het redders konvooi over het water aankomen,dan luister ik altijd mee en verbaas me steeds weer over het bezet houden van CH.16 door Hoge en Jsh. Dat het KWC niet ingrijpt is verbazingwekkend.

Dus laat C 2000 voor de echte 'redders' en hulpverleners,dan kunnen zij tenminste hun werk doen! O0


Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #417 Gepost op: 1 april 2009, 18:35:44
Ja Henk,er waren genoeg mensen die je uit de droom wilden helpen van je Jacoba Elizabeth,maar deze berichten werden steeds verwijderd.
En dacht je nu werkelijk dat HOGE C2000 zou krijgen? ::)
De 'redders'en andere C2000 gebruikers zullen nu vast blij zijn dat ze op een besloten C2000 kanaal met elkaar kunnen communiceren tijdens een incident,inplaats van het gekrakeel en andere onzin verhalen van Henk en Menno(de berger)die steeds kanaal 16 en 67 bezet houden tijdens incidenten met hun gezwets. >:(

Als ik met m'n zeilboot op het water ben en ik zie het redders konvooi over het water aankomen,dan luister ik altijd mee en verbaas me steeds weer over het bezet houden van CH.16 door Hoge en Jsh. Dat het KWC niet ingrijpt is verbazingwekkend.

Dus laat C 2000 voor de echte 'redders' en hulpverleners,dan kunnen zij tenminste hun werk doen! O0  

Batavier,

Je hebt recht op een mening, en ik verbaas me regelmatig ook over wat er zo rond het gooimeer gebeurd..  Echter je kan daarvoor niet alleen de bal in doel bij Henk en consorten leggen..  Henk communiceert misschien beroerd, echter je kan van anderen partijen ook een stuk wijsheid verwachten..

JSH is de commerciele berger, die duidelijk een klanten kring heeft..  
HOGE is een goed bedoelende club die ook zeker credits verdient
De KNRM en reddingsbrigades doen met z'n allen hun best

Laten we blij zijn met ongeveer het veiligste stukje water van Nederland, waar partijen elkaar scherp houden..

Redden en bergen is geen voorbehouden handeling.. Ik blijf me verbazen. En ik weet zeker als partijen een beetje meer naar elkaar luisteren, dat de kwalitieit van hulpverlening nog veel meer omhoog gaat. Van protectionisme is de klant nog nooit wijzer geworden...

Ik vind dat jouw toon, te scherp is geformuleerd.. Ik ben ook benieuwd wat jij verstaat onder echte redders en welke kwaliteits eisen jij daar aan stelt.., Want zolang er geen kwaliteitsnorm is, heb je niets om partijen aan te toetsen..


Rob van Munster

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 609
Reactie #418 Gepost op: 1 april 2009, 21:07:53
Hear, hear......


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #419 Gepost op: 1 april 2009, 23:00:53
Bericht afgesplitst naar het Hogé versus the rest (en vice versa) topic:
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,25273.msg629865.html#msg629865

Voor persoonlijke vetes verwijs ik graag naar de PM.
Houd het netjes. Berichten die niet door de beugel kunnen worden verwijderd.


Het is maar dat u het weet 8)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s