HOGE neemt alweer nieuw materiaal in gebruik

Auteur Topic: HOGE neemt alweer nieuw materiaal in gebruik  (gelezen 95415 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #70 Gepost op: 10 augustus 2005, 13:42:04
dank, door de felle tegenzon is die niet helemaal gelukt helaas :-\ dus bedankt voor de verbetering ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Vincent

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 50
    • Reddingshop.nl
Reactie #71 Gepost op: 10 augustus 2005, 14:20:21
Henk, toch bedankt hoor  ;)


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #72 Gepost op: 18 augustus 2005, 15:32:25
Als antwoord op de E-mail die wij op uitgebreide schaal rondgestuurd hebben kwam dit antwoord van de Stichting Maatschappij tot redden van drenkelingen:

Citaat
Mjne dames en heren,
 
Dank voor uw e-mail.
Gaarne feliciteren wij U met de uitbreiding van de uitrusting van uw reddingsboot en met het voltooien van de relevante opleiding van uw leden.
Wij hopen dat uw initiatief op grote schaal navolging krijgt!
 
Met vriendelijke groet,
Stichting Maatschappij tot Redding van Drenkelingen
Amsterdam


Rescue Ranger

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,587
  • Lekker ragge op strand, zee en de snelweg
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #73 Gepost op: 18 augustus 2005, 22:58:23
Naar mijn mening is door dit forum, men steeds meer op de hoogte van elkaars kunnen en elkaars specifieke inzetmogelijkheden. In gevallen die niet standaard zijn weet men simpelweg hoe men elkaar kan bereiken en hoe bij de ander de vork in de steel zit. De een heeft andere mogelijkheden en trainingen en materialen waardoor men gezamelijk een hulpverlening tot een goed eind kan brengen. Hierdoor zou ook op de Randmeren de gehele hulpverlening mogelijk beter kunnen gaan verlopen in de loop der tijd.

Gelukkig hebben wij dergelijke problemen meerdere decenia achter ons liggen, want ook hier aan de kust hebben dergelijke dillema's gespeeld, maar zijn middels communicatie uit de wereld geholpen.
Elke hulpverlening start met communicatie.


duif

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #74 Gepost op: 19 augustus 2005, 08:08:00
met zoveel brigades moet het toch goed zijn van af pampus tot spakenburg lijkt mij in ieder geval,
heb die site opgezocht van die stichting www.drenkeling.nl


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #75 Gepost op: 19 augustus 2005, 11:36:28
met zoveel brigades moet het toch goed zijn van af pampus tot spakenburg lijkt mij in ieder geval,
heb die site opgezocht van die stichting www.drenkeling.nl

Zou je in muiden geen reddingsboot verwachten? Of in Amsterdam? Zeewolde doet ondanks alle plannen ook nog steeds niet mee.

Wist je dat de Randmeren de helft van het totaal van incidenten in Nederland voor z'n rekening neemt, een soort konstante kleine Sail als het ware. Juist dankzij de veiligheid durft iedereen daar te gaan varen, er kan je daar toch niets gebeuren met zoveel reddingsboten?

Henk


duif

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #76 Gepost op: 19 augustus 2005, 11:57:43
ik ken geen cijfers maar het lijkt mij geen groot water op het ij en markermeer na dan.


vistuig

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 447
    • KNRM Dordrecht
Reactie #77 Gepost op: 19 augustus 2005, 13:38:37
Denk dat je niet helemaal gelijk hebt Henk als je zegt dat de helft van de incidenten op de randmeren plaats vinden. Weet niet op welke cijfers jij hebt bekeken.
en in alle gewesten  wordt de stem van het water  met zijn eeuwige rampen  gevreesd en gehoord


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #78 Gepost op: 19 augustus 2005, 13:41:15
Denk dat je niet helemaal gelijk hebt Henk als je zegt dat de helft van de incidenten op de randmeren plaats vinden. Weet niet op welke cijfers jij hebt bekeken.
Op 1 punt heeft Henk wel gelijk,de randmeren zijn zeer druk bevaren.Er varen veel boten vanuit Amsterdam richting friesland en terug.
Maar ik kan nu niet zeggen dat er zoveel hulpverleningen zijn daar ;)


vistuig

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 447
    • KNRM Dordrecht
Reactie #79 Gepost op: 19 augustus 2005, 15:57:22
Weet ik daarom zei ik ook
Citaat
niet helemaal
en in alle gewesten  wordt de stem van het water  met zijn eeuwige rampen  gevreesd en gehoord