HOGE neemt alweer nieuw materiaal in gebruik

Auteur Topic: HOGE neemt alweer nieuw materiaal in gebruik  (gelezen 96205 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #110 Gepost op: 23 augustus 2005, 10:13:45

Voor als je ooit weer neerkomt :) .

Henk

wel met je nieren op een plek waar ze niet horen ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Rescue Ranger

• Senior gebruiker
  • Lekker ragge op strand, zee en de snelweg
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #111 Gepost op: 23 augustus 2005, 11:05:56
windkracht 5/6, golven van meter of drie/vier hoog..zoals wij bv afgelopen zaterdag bij rondje rem (catamaranwedstrijd) hadden..kan ik me voorstellen dat er een keer wat afbreekt ;-)

Oja, breekt er wel eens wat af tijdens het varen???

En wat deze foto en bovenstaande foto van Erny,  betreft, hiervoor hebben we echt liggen wachten. Een week lang Noord-West 3 á 4 en toen kwamen de echte rollers. De fotograaf op sleep nemen als een drijvend eiland en net voor de branding wachten, tot het moment supreme.

Ongeveer hetzelfde als deze

Deze foto's komen allemaal uit het foto album van de ZRB. Misschien kan je daar eens kijken.

En wat de vesten met Sail out betreft. IEDEREEN droeg een redvest!!!
Elke hulpverlening start met communicatie.

Rob van Munster

• Senior gebruiker
Reactie #112 Gepost op: 23 augustus 2005, 11:11:48

. Maar dat was er niet een van de officiële zijde ingehuurde. 28-19 staat er op, nu dat is geen Wijk aan Zee, geen Bloemendaal en ook geen IJmuiden volgens mij en ze hebben dus ook niet zo'n stoer vlaggetje... Maar oke, wel reddingsbrigade op de zijkant.
Henk   
28-19...... Het door Redned toegekende brigade codenummer 28 is van de RB Bloemendaal, 19 geeft aan dat het een snelle boot van deze brigade is.

Rescue Ranger

• Senior gebruiker
Reactie #113 Gepost op: 23 augustus 2005, 11:45:14
Correct Rob,

de 28-19 (RB Bloemendaal) voer rond met Sail in en out en was op eigen innitiatief daar aanwezig en voer dus zonder het alom bekende vlaggetje.

Maar neem nu dat "ingehuurd" niet te serieus. Sail is toch een gezellig uitje voor je leden, die eens wat anders willen. Oke dat er een preventieve werking van uit kan gaan, mja, maar operationeel denk ik dat dat minimaal is. Zeker door de grote hoeveelheid van boten. Omstanderhulp is bijzonder groot op het water en overal zij aanlandpunten , dus . . . .

Ik heb gewoon gewerkt met Sail! En heb dus uitgebreid kunnen kijken, hahahaha

Rob van Munster

• Senior gebruiker
Reactie #114 Gepost op: 23 augustus 2005, 20:00:45
Hoi RR,

Ik heb er geen problemen mee. Alleen geeft Henk aan dat het Bloemendaal niet zou zijn. En dat wilde ik even rechtzetten.

Schitterend festijn geweest....

Henk

• Senior gebruiker
Reactie #115 Gepost op: 23 augustus 2005, 20:04:10
Hoi RR,

Ik heb er geen problemen mee. Alleen geeft Henk aan dat het Bloemendaal niet zou zijn. En dat wilde ik even rechtzetten.

Schitterend festijn geweest....

Dat dacht ik omdat de RB IJmuiden vertelde dat er 14 boten meevoeren, 10 van IJmuiden, twee van zandvoort en twee van Bloemendaal. Dus dacht ik dat die van Bloemendaal wel zo'n mooie wimpel gekregen zouden hebben, maar ws waren ze op. ;)

Henk

Lars Carree

• Forum gebruiker
  • "Huil maar niet zuster, de broeder troost je wel"
Reactie #116 Gepost op: 23 augustus 2005, 20:54:40
Of de wimpel is in de sluis naar de beneden gevallen... Dat gebeurde namelijk 5 jaar geleden bij mij.

Henk

• Senior gebruiker
Reactie #117 Gepost op: 24 augustus 2005, 02:05:35

En wat de vesten met Sail out betreft. IEDEREEN droeg een redvest!!!

Het forum is kennelijk in staat hier en daar wat corrigerend te werken en wordt dus goed gelezen door de inwoners van hulpverlenersland.

Ik ben daar blij om.   8)

Henk

Henk

• Senior gebruiker
Reactie #118 Gepost op: 24 augustus 2005, 02:13:32
Of de wimpel is in de sluis naar de beneden gevallen... Dat gebeurde namelijk 5 jaar geleden bij mij.

Meteen al in het begin, dat is sneu!!

Henk

Rescue Ranger

• Senior gebruiker
Reactie #119 Gepost op: 25 augustus 2005, 08:27:17
Dat dacht ik omdat de RB IJmuiden vertelde dat er 14 boten meevoeren, 10 van IJmuiden, twee van zandvoort en twee van Bloemendaal. Dus dacht ik dat die van Bloemendaal wel zo'n mooie wimpel gekregen zouden hebben, maar ws waren ze op. ;)

Henk

Als we dan ook alle puntjes op de "I" gaan zetten, dan is de verdeling:

* RB IJmuiden => 7 boten (incl. RN KNBRD boten)
* RB Wijk aan Zee => 1 boot
* RB Den Bosch => 1 boot
* RB Zandvoort => 5 boten