HOGE neemt alweer nieuw materiaal in gebruik

Auteur Topic: HOGE neemt alweer nieuw materiaal in gebruik  (gelezen 96209 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Henk

• Senior gebruiker
Reactie #140 Gepost op: 26 augustus 2005, 12:13:50
Kijk Henk, dat is jullie proffesioneel handelen.
Jullie krijgen kritiek en direct wijzen naar een ander, ja maar hun...........

Muistroom, ik toon alleen het bestaan van een filterend brilletje bij je aan. Kennlijk komt er een stukje iritatie bij je om de hoek kijken, waarbij je de niet zoveel kan hebben van ons. Ik wilde aantonen dat je wel ziet dat wij van ons bewakingsgebied afgaan, en dat veroordeelt, terwijl je weet dat wij geen bewakingsgebied hebben, maar het volkomen normaal vindt dat een reddingsbrigade datzelfde wel doet.

Je meet met twee maten, en dat wilde ik even aantonen en had daar even een referentie voor nodig. Het komt er gewoon steeds weer op neer dat je het met ons bestaan niet eens bent en dat staat het inhoudelijk op dingen ingaan steeds in de weg en dat vind ik jammer. HOGE zegt het, en dus is het onzin.

Henk

Henk

• Senior gebruiker
Reactie #141 Gepost op: 26 augustus 2005, 12:25:23
???waar ging deze topic ook alweer over ?? :-\

Dat bedoel ik, iedereen is duidelijk geweest alleen het resultaat telt, iedereen had z'n reddingsvest aan op Sail-out en dus is het doel bereikt.

Ik hou verder mijn mond over Sail.

Henk

Ernst Brokmeier

• Senior gebruiker
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #142 Gepost op: 26 augustus 2005, 13:10:18
Ik zie nog steeds de grote problemen niet...maar goed..zal wel aan mij liggen...ik sluit me aan bij Henk, we houden erover op!...over 5 jaar weer een sail, en hopelijk ben ik dan wel weer vrij! 8)

oja..volgende week wordt het eindelijk weer beter weer! laten we ons daar op gaan richten ;D
[img]/img]

Henk

• Senior gebruiker
Reactie #143 Gepost op: 26 augustus 2005, 13:50:11
Eens!

Nu hebben wij een beetje pech,
de Seeker is ziek.  :-[

Z'n tubes beginnen poreus te worden. Het doek gebruikt door Tornado is geen Hypalon, maar een of ander PVC. Volgens de plakkert is er maar één oplossing, een andere boot.

Maar gelukkig was daar internet en via dat medium werd een zg re-tubing bedrijf gevonden dat dit werkje in Engeland al 20 jaar ter hand neemt.

Voor de prijs van rond de 4000 euro voorziet de firma Henshaw inflatables haar van nieuw hypalonwerk rondom waarop ze 5 jaar garantie geeft. Het poyester is net helemaal gereviseerd dus dan heeft ze een totale verjongingskuur ondergaan.

De schatkist heeft een mooie bodem trouwens  ;D.

Teneinde bij een uitruk toch snel er uit te kunnen hebben we weer een leuk hebbedingetje, dat de boot in enkele seconden weer op druk brengt:

Op 220 V, dus de omvormer komt weer goed van pas.

Soms zit het even mee, maar meestal zit het tegen.

Daar wordt je sterk van zei mijn vader altijd.

Henk

K.N.R.Mark.

• Forum gebruiker
  • Ieder mens heeft de plicht een ander te helpen!
    • Ouddorpse Reddingsbrigade
Reactie #144 Gepost op: 26 augustus 2005, 15:54:03
Waar zou die naam opblaasboot toch vandaan komen???

Groeten Mark. ;)
Zonder redders redden we het niet!!!! http://www.knrm.nl/stations/Stellendam/04Nieuws/

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #145 Gepost op: 26 augustus 2005, 17:04:27
Goed inderdaad genoeg over sail,eventuele andere zaken via de PM.Nu weer terug naar de topic over het materiaal van HOGE.

Henk

• Senior gebruiker
Reactie #146 Gepost op: 26 augustus 2005, 17:08:10
Waar zou die naam opblaasboot toch vandaan komen???

Groeten Mark. ;)

Van de Belgen, die gebruiken explosieven...

Henk

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #147 Gepost op: 26 augustus 2005, 17:20:20
henk, ik vond dat de seeker afgelopen vakantie van mij er al niet zo best uitzag

echt vuil in het rubber. zag er ook beetje versleten uit

maar nu weet ik dus waar het door komt!
hopelijk fotos van plaatsing nieuwe tube enzo  ;D
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Heidebrandje

• Gast
Reactie #148 Gepost op: 26 augustus 2005, 17:25:30
Is dit topic een soort reclame topic ofzo.

Henk

• Senior gebruiker
Reactie #149 Gepost op: 26 augustus 2005, 17:27:42
henk, ik vond dat de seeker afgelopen vakantie van mij er al niet zo best uitzag

echt vuil in het rubber. zag er ook beetje versleten uit

maar nu weet ik dus waar het door komt!
hopelijk fotos van plaatsing nieuwe tube enzo ;D

Dat is geen vuil, dat zijn de weekmakers die het PVC verlaten, kleverige troep op de vlucht voor de UV. De plakker zei dat dat nog veel erger wordt met die toenemende UV straling. Voor mooi moet je tegenwoordig een rubberboot afdekken. Zo´n dekzeil gaat ook maar een paar jaar mee, maar is makkelijker te vervangen. Misschien wel een idee.

Henk