Ik vind het erg jammer dat (m.i.) de loop van de discussie steeds meer een strijd tussen 2 kampen gaat worden zoals Zwaailamp ook al aangaf
Ik zou graag de discussie verder voeren zonder sarcasme, emotionele betogen of ego-strijd of wat dan ook, wat de discussie zo vertroebeld
Laten we allemaal ervoor waken dat we de discussie zuiver houden.
Expert, ik persoonlijk twijfel echt niet aan jouw intubatievaardigheden of jouw expertise. Durf ook wel aan te geven dat ik daar nooit anders over geschreven heb.
Ik hou braaf mij mond dicht en ben hooguit facilitair aanwezig.
Ik zou het persoonlijk erg jammer vinden als je je onthoudt van inhoudelijk commentaar omdat ik het als zeer waardevol en leerzaam heb ervaren. Begrijp eerlijk gezegd ook niet waarom je deze keuze maakt?
Maar persoonlijk vind ik wel dat deze discussie een toon lijkt te krijgen waar de ambulanceverpleegkundige neer wordt gezet als incompetent, en ik denk niet dat veel meerwaarde heeft.
Natuurlijk zijn er veel verbeterslagen te maken t.a.v. registratie, vaardigheden en scholing en ik persoonlijk denk ook niet dat er veel ambulanceverpleegkundigen zullen zijn die dit anders vinden. En volgens mij zijn er al initiatieven vanuit de ambulancezorg die dit beeld ondersteunen
Hoop dat we de discussie zuiver kunnen houden