CM en Expert complimenten, fijn om te zien dat er op basis van inhoud een overdracht van kennis en ervaring plaats kan vinden.
Ik wil nog wel even een ding rechtzetten:
Zo direct zijn die woorden ook niet gebruikt. Maar kennelijk voelen VPKAalst en Senseihomer zich wel geroepen even het verschil uit te leggen tussen de ideale intubatie omstandigheden in de kliniek en de omstandigheden waaronder deze handeling moet worden uitgevoerd op straat door de ambulanceverpleegkundige. Wat een eye opener!
De enige reden dat ik beschreef dat het intuberen prehospitaal (soms) moeilijker kan zijn dan binnen de gecontroleerde setting op een OK, vanwege de factoren die het werken op straat met zich mee brengen.
Was om mijn interpretatie van hetgeen VPKaalst bedoelde, duidelijk te maken. Aangezien het in mijn ogen opgevat werd als aanval en zo vatte ik het niet op.
Ik probeerde hiermee een ander licht te werpen op hetgeen VPKAalst benoemde.
Ik heb het ook niet specifiek gehad over een ambulanceverpleegkundige, maar over de prehospitale intubatie zelf
Hopend hiermee recht te hebben gezet, hoop ik dat we met zijn allen verder kunnen gaan in de ingeslagen weg
gr martien