waarom vind je dat?
Omdat er diverse dingen gebeuren die in andere regio's er heel anders aan toe gaan.
Noem het op volume 10 neerzetten van een radio in de cellengang, de collega met zichtbare tattoo's, collega's die de hele dag in bike-pak noodhulp draaien, collega's die zonder zichtbaarheidsvestje in de horeca lopen....
Overigens zeg ik niet dat dit ''slecht'' is en is het ook zéker geen aanval naar de betrokken collega's of regio.
Dat soort dingen vallen op... En ''men'' wil natuurlijk een ideaal plaatje neer zetten van de Politie. Ik hoop alleen van harte dat de nieuwe mediacode geen propoganda verhaal wordt
Het leuke aan dit soort programma's zou in mijn opinie zijn als ze ieder seizoen met een andere regio/district/gebied mee draaien. Op de Veluwe heb je tenslotte een hele andere werkwijze als in Arnhem en in Arnhem is gaat het er weer anders aan toe als in Maastricht.
Daarnaast is het programma van, noem een Wegmisbruikers of Overtreders, natuurlijk redelijk gericht op het bonnenschrijven. De politie wordt neer gezet als een bonnen-machine voor de overheid. Alsof we de hele dag niets anders doen. Aan de ene kant zijn we (als politie) bezig om gigantisch te investeren in service, contact met melders/aangevers en hebben we social media. Aan de andere kant voelt de burger zich genomen want ze zien alleen maar de bonnenschrijvers op televisie. Ik heb al meerdere malen middels een burgerauto een automobilist aan de kant gezet, die vervolgens begon te schreeuwen omdat hij de beelden wilde zien, want ''jullie hebben allemaal een camera in burgerauto's''