preventie op het water

Auteur Topic: preventie op het water  (gelezen 1662 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Gepost op: 16 april 2005, 20:45:01
het watersport seizoen is weer begonnen, doen jullie ook aan preventie bij de watersport?

en zijn jullie permanent op het water bij evenementen en dergelijke

GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

LindaB

• Gast
Reactie #1 Gepost op: 18 april 2005, 14:22:04
wij doen hier niks aan. Ik vraag me ook af of dit echt een taak voor de brandweer is. Misschien dat andere korpsen hier wel wat mee doen dan ben ik wel benieuwd wat ze doen en waarom ze het doen. Waarom het door de brandweer gedaan wordt dan.

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #2 Gepost op: 18 april 2005, 16:54:04
hier hebben we 3 jachthavens,en in alle 3 doen wij niets.Ja als de vlammen uit een boot slaan  ;D

vistuig

• Forum gebruiker
    • KNRM Dordrecht
Reactie #3 Gepost op: 19 april 2005, 00:21:44
denk dat de reddingsbrigades daar meer doen, (zwemles geven, aanwezig bij evenementen, voorlichting geven, cursessen geven, reddingsmaterialen verkopen,) Verder doet de ANWB in samen werking met het watersport verbond veel en de KNRM heeft ook een foldertje.
en in alle gewesten  wordt de stem van het water  met zijn eeuwige rampen  gevreesd en gehoord

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #4 Gepost op: 19 april 2005, 15:32:42
maar er zijn ook zoveel grote binnenwateren waar geen knrm te zien is (zoals aalsmeer waar de brandweer wel preventief vaart)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Ton d Breejen

• Forum gebruiker
Reactie #5 Gepost op: 22 april 2005, 22:06:22
In de jacht haven van Zierikzee is het o.a. verplicht altijd met de steven (voorkant schip) naar de uitgang van de haven te liggen en open vuur / B.B.Q'en is ten strengste verboden