Aalsmeer : Auto te water

Auteur Topic: Aalsmeer : Auto te water  (gelezen 2789 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #10 Gepost op: 29 april 2005, 15:23:47
Ja, je bent de medische collega's vergeten ;D
Die staan niet op de steiger aangegeven.....hebben die tegenwoordig ook een boot dan ::)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #11 Gepost op: 29 april 2005, 15:26:15
In Nederland niet  ;D



Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #12 Gepost op: 29 april 2005, 15:49:22
maarre ik zat gister op de fiets vanwege een onwel kind in het zwembad in aalsmeer (met camera op zak etc om de nieuwe lf 1 te fotograveren maar ik was dus te laat omdat de heli alleen een touch down heeft gemaakt).

Als ik thuis had geweest had ik er ook zeker heen gegaan maar ik zat in bon ami (ja ja jvo :p) en wist het dus niet.
volgende keer beloof ik fotos  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #13 Gepost op: 29 april 2005, 15:53:14
nog even een laatste mededeling

het zat er ook wel aan te komen dat er eens iets fout ging, die helling is zo ongeloofijk glad, vorig jaar had er ook al een man ze heup gebroken door dat en sommige autos konden er met veel gas nog uit komen maar deze dus niet meer
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #14 Gepost op: 29 april 2005, 15:54:50
nog even een laatste mededeling

het zat er ook wel aan te komen dat er eens iets fout ging, die helling is zo ongeloofijk glad, vorig jaar had er ook al een man ze heup gebroken door dat en sommige autos konden er met veel gas nog uit komen maar deze dus niet meer

Hij is ook alleen maar bedoeld voor de 666 met trailer ::) dat al die patsers hun bayliners daar ook in het water willen gooien vanachter hun mini is natuurlijk eigen risico :P
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #15 Gepost op: 29 april 2005, 16:00:49
goed daar heb je gelijk in, maar het is toegestaan om de helling te gebruiken voor particulieren!!!

en waar zou je anders je boot het water in moeten rijden? er zijn niet zo heel veel mogelijkheden om je boot er in te rijden met trailer! maar je hebt wel gelijk in, ik vind eigenlijk dat de gemeente nog ergens een helling zou moeten maken langs de poel!!!

(dit is ook geen ideale plek voor de 672 omdat er met lagewal (lees wind die richting de lanceerplaats staat dus hoge golven) dan kan de boot bijna niet van de trailer het water in, en er uit kan al helemaal niet en dan halen ze hem er uit bij jachthaven dragt!!! ( met hun super kantel trailer)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Bart S

  • Gast
Reactie #16 Gepost op: 29 april 2005, 16:05:31
Die staan niet op de steiger aangegeven.....hebben die tegenwoordig ook een boot dan ::)

Owwwww... ik dacht dat je een overzichtje van alle hulpdiensten wilde geven aan de Zwarteweg... nee we hebben geen boot, ik gooi mijn collega het water in of we laten de brandweer komen...  :P

Groetjes,

Bart


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #17 Gepost op: 29 april 2005, 16:08:29
die dan met de duikers uit amstelveen moet komen  ;)

ik weet het, aalsmeer heeft geen beroepsbrandweer maar ik vind het nog steeds raar dat het dorp met het grootse bevaarbare binnenmeer geen eigen duikploeg heeft, ach ooit in de toekomst misschien  :)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #18 Gepost op: 29 april 2005, 16:26:22
Owwwww... ik dacht dat je een overzichtje van alle hulpdiensten wilde geven aan de Zwarteweg... nee we hebben geen boot, ik gooi mijn collega het water in of we laten de brandweer komen... :P

Groetjes,

Bart
Zitten nog wel meer hulpdiensten :P Finnema zit op 108....maar das wel de laatste hulp dan ::)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #19 Gepost op: 29 april 2005, 18:26:37
heheh ;)
enne poolse werknemers op ehm (naast de ambupost) kunnen ook heel goedkoop hulpverlenen :-X
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !