Service Medical Heli Overlast

Auteur Topic: Service Medical Heli Overlast  (gelezen 11912 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

R.J. Dolislager

  • Gast
Reactie #30 Gepost op: 20 mei 2005, 14:40:12
Lekker genuanceerde kritiek zeg!  >:(
ga zelf eens onder een aanvliegroute wonen, daar kiest men tegenwoordig ook niet meer vrijwillig voor met al die Vinexwijken die in de buurt van schiphol etc. worden neergezet. Keuzevrijheid?dat is wel een gotspe.

Kijk: iedereen kan gaan wonen waar hij wil, als hij onder een aanvliegroute gaat wonen heeft hij dat zelf gedaan. Je hebt ervoor gekozen om op die plek te wonen dus je moet de voordelen en de nadelen van die plek accepteren


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #31 Gepost op: 20 mei 2005, 16:37:28
ben ik het totaal mee eens, en je weet van luchthavens dat ze tegenwoordig uitbreiden dus je kunt er donder op zeggen
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


ED95

  • Arts
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 301
Reactie #32 Gepost op: 20 mei 2005, 16:52:28
Ik slaap door onweer en overvliegende vliegtuigen en helikopters heen. En als ik wakker ben ga ik gewoon ff kijken wat er overvliegt, vind ik altijd wel interessant.


R.J. Dolislager

  • Gast
Reactie #33 Gepost op: 20 mei 2005, 16:53:45
Het probleem is mensen moeten altijd ergens over zeuren. Is het niet over geluidoverlast van een heli dan gaat het wel ergens anders over. Bijv.: treinen, ambu's, auto's, enz.


Marco Marijs

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 75
  • Weer of geen weer, 't is altijd brandweer!
Reactie #34 Gepost op: 20 mei 2005, 17:01:08
Daarom, dat vind ik ook. Als de mensen maar iets te zeuren hebben. En dan zijn er personen die er zich nog wat van aantrekken ook, en voor een oplossing zorgen, ten koste van de hulpverlening.
Groetjes, Marco.


scoutcow

  • Anesthesiemedewerker io
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,111
    • Rhovanion
Reactie #35 Gepost op: 20 mei 2005, 17:07:29
en die mensen zijn nog erger dan degenen die zeuren :-\


Marco Marijs

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 75
  • Weer of geen weer, 't is altijd brandweer!
Reactie #36 Gepost op: 20 mei 2005, 17:09:26
Juist, er is tenminste iemand die er ook zo over denkt. Maarja, daar hebben we met z'n allen nog niets aan. Die 'hoge heren' hé...
Groetjes, Marco.


scoutcow

  • Anesthesiemedewerker io
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,111
    • Rhovanion
Reactie #37 Gepost op: 20 mei 2005, 17:11:28
die hoge heren zijn juist diegenen die het ergst zijn :-\ ze moeten eerst eens goed overleggen en bekijken of de klacht nou eigenlijk wel gegrond is en niet meten zeggen van: ohjee een ontevreden burger, dan moeten we snel de traumaheli weghalen en dan is die tenminste weer blij


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #38 Gepost op: 20 mei 2005, 19:58:00
Hier is ook een vliegbasis in de buurt. De heli's vliegen met grote regelmaat langs. Ik vind het interessant om te zien.

Maar goed. Mensen klagen nu eenmaal. Want je bent Nederlanders of je bent het niet.  :P ;D


R.J. Dolislager

  • Gast
Reactie #39 Gepost op: 20 mei 2005, 20:37:11
Hier is ook een vliegbasis in de buurt. De heli's vliegen met grote regelmaat langs. Ik vind het interessant om te zien.

Maar goed. Mensen klagen nu eenmaal. Want je bent Nederlanders of je bent het niet.  :P ;D

helemaal mee eens