Zeer grote brand (industrie) Vijfhuizerdijk - Vijfhuizen 03-05-2013

Auteur Topic: Zeer grote brand (industrie) Vijfhuizerdijk - Vijfhuizen 03-05-2013  (gelezen 4529 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

RemcoV

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 299
Er hing bij ons in huis (Haarlem, Schalkwijk) zo'n rooklucht dat ik ben gaan kijken of ons huis of die van de buren in de brand stond.

Bijna op het punt gestaan om de brandweer te bellen dat er iets in de buurt stond te fikken. Gelukkig eerst even op mijn mobiel gekeken naar P2000 meldingen.

Door de laaghangende bewolking bleef de rook denk ik erg lang hangen.

Remco
! Al mijn uitspraken zijn op persoonlijke titel !


Brandnetel

  • brandweermensch
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,487
Brand bij afvalverwerkingsbedrijf in Vijfhuizen
 
VIJFHUIZEN Bij een loods van het bedrijf Van der Stoel afvalverwerking op de Vijfhuizerdijk in Vijfhuizen is donderdagavond laat een flinke brand uitgebroken.
Een voorbijganger zag het vuur en waarschuwde de brandweer. Omdat er veel rook vrijkwam, zijn er metingen verricht. Daaruit is gebleken dat er geen gevaarlijke stoffen zijn vrijgekomen. De brandweer is vrijdagochtend nog bezig met nablussen omdat in de loods afval ligt opgeslagen.

Inwoners van de Haarlemse wijk Schalkwijk en Heemstede moeten rekening houden met mogelijk stankoverlast.

Bron: http://www.rtvnh.nl/nieuws/104609/Brand%20bij%20afvalverwerkingsbedrijf%20in%20Vijfhuizen