Middelbrand (natuur) Heetweg - Kootwijk 28-04-2013

Auteur Topic: Middelbrand (natuur) Heetweg - Kootwijk 28-04-2013  (gelezen 2876 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #10 Gepost op: 28 april 2013, 18:15:08
Was jij er dan ook met brandweer Bennekom, dat je het zo goed weet
Als ik de foto's bekijk klopt het wel, tja weer een 2 dagen droog en winderig dan wil het pijpenstrootje (Buntgras) best wel weer droog zijn.

Tja. Waarom redeneren tegen iemand die zijn verhaal met niet 1 woord onderbouwd.  :)

In ieder geval was het behoorlijk droog, je kon ook zien dat bij het water het vuur vanzelf stopte omdat het daar wel nat was. Dieper in het veld was het behoorlijk droog. Zelfs zo droog dat bij kleine naaldbomen de vlammen naar de toppen sloegen.  :)
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #11 Gepost op: 28 april 2013, 18:28:08
En de video online. Het duurde even, maar het resultaat mag er wezen Zijn (wezen wonen in een kindertehuis  e050)

Brand verwoest 15 hectare natuur lang Heetweg Kootwijk 28 04 2013
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Firefighter1970-b.d.

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,293
Reactie #12 Gepost op: 28 april 2013, 19:26:33




fotograaf Florus van den Berg en bron en meer foto's www.112ede.nl / www.112barneveld.nl


Firefighter1970-b.d.

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,293
Reactie #13 Gepost op: 28 april 2013, 21:54:43
Tja. Waarom redeneren tegen iemand die zijn verhaal met niet 1 woord onderbouwd.  :)

In ieder geval was het behoorlijk droog, je kon ook zien dat bij het water het vuur vanzelf stopte omdat het daar wel nat was. Dieper in het veld was het behoorlijk droog. Zelfs zo droog dat bij kleine naaldbomen de vlammen naar de toppen sloegen.  :)

Het is geen redeneren, maar iemand vertellen dat hij onzin verkoopt, en hem ook uitleggen waarom.


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #14 Gepost op: 28 april 2013, 21:59:25
Het is geen redeneren, maar iemand vertellen dat hij onzin verkoopt, en hem ook uitleggen waarom.

Geen aanval op jou hoor. Ik doe d'r zelf nog volop aan mee ook.  :)
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens