Klopt, jij geeft ook geen antwoordt op mijn eerdere vragen dus zijn we bij deze uitgepraat.
Correct. Ik stelde een wedervraag. Ik deed dit niet omdat ik geen antwoord wilde geven. Ik wilde slechts meer informatie zodat ik mijn antwoord beter zou kunnen laten passen in de gestelde vragen. Gezien de extra informatie mij blijkbaar niet gegund is zal ik zonder deze info alsnog speciaal voor jou de vragen individueel beantwoorden.
Luke, wat wil je bereiken met deze posting?
Laten zien dat er onrealistisch gedacht word over de gevaren van ons als mediamensen
Wil je uberhaupt dat hier nog een serieus antwoordt op komt?
Dat is een retorische vraag. Behoeft dus geen antwoord.
In dit soort gevallen is het beter om jou inderdaad achter het lintje te houden, en zeker niet op de snelweg zelf. Verder staat er zat infromatie in dit topic hoe een goede samenwerking tussen fotograaf en hulpdiensten goed tot stand kan komen.
Prima hang voor mij maar een lintje op. Jammer alleen dat het contact met politie hier dusdanig goed is dat we haast onder de lintjes doorgetrokken worden. Ik heb geen informatie voor een goede samenwerking nodig. Ik denk dat die er al wel is. Nergens vind ik een gebied waar fotografen alle agenten netjes de hand schudden, op de koffie gaan bij de OvD-G, nieuwstips krijgen van hulpverleners, foto's mailen naar agenten en waar we alle agenten persoonlijk van naam kennen en hun ons ook. Dus die samenwerking zit het wel goed mee.