0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
Grote rampenoefening in Apeldoorn19:19:10 19-03-13 -ALPHA- PRIO 3 OEFENING!!! BRAND Wegvervoer Letsel : Somp De Shell Tankstation : Pkp Bst A50 R - De Somp : 2018 7381AZ Klarenbeek gem Apeldoorn (THV Beknelling licht)
Grote oefening kustwacht bij TexelOUDESCHILD De Kustwacht hield woensdagavond voor de kust van Texel een grote rampoefening en daarbij werd alles uit de kast getrokken.Aan boord van een sleepboot werd een zogenoemde stoomkabelbreuk gesimuleerd en dat zorgde voor de nodige slachtoffers. Genoeg reden om twee helikopters en meerdere reddingsboten in te zetten. De oefening was rond een uur of acht 's avonds afgerond. De Kustwacht keek tevreden terug op de rampoefening.
Bijzondere rampenoefening in West-BrabantHuisartsenzorg is een 24-uurs-aangelegenheid. Daarom organiseerden de Huisartsenkring West-Brabant en de Huisartsenposten West Brabant in november 2012 samen een drie dagen durende real-time rampenoefening. Bij het coördineren van een ramp blijken de kleine praktische zaken vaak even belangrijk als de grote beleidslijnen, constateerden Karin Kwekkeboom, directiesecretaris Huisartsenposten West-Brabant en Erik Stevens, senior beleidsmedewerker Huisartsenkring. lees verder
De haven van Delfzijl is de komende twee weken het decor van een grootscheepse oefening op het water. Ruim driehonderd ME-ers van de Nautische Mobiele Eenheid oefenen de komende tijd bij de zeesluizen in Delfzijl.Kijk hier voor meer informatie: http://www.rtvnoord.nl/?p=119807
Op donderdag 11 april vonden er in het centrum van Kerkrade ME-oefeningen plaats. De acties vonden onder andere plaats op en nabij het busstation aan het Oranjeplein in Kerkrade. Het oefenterrein van de dames en heren ME-ers werd niet afgebakend waardoor de charges plaats vonden tussen op en afrijdende Veolia streekbussen en vaak verbaasde buspassagiers. Sommige mensen vonden de situatie maar beangstigend terwijl andere weer volop genoten van de actie van de eenheid.