Middel hulpverlening (auto van fly-over gestort) Kleinpolderplein A13 - Rotterdam 09-05-2013

Auteur Topic: Middel hulpverlening (auto van fly-over gestort) Kleinpolderplein A13 - Rotterdam 09-05-2013  (gelezen 9510 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Flashphoto NL @flashphotoNL
Kleinpolderplein Rotterdam: Foto 4; Van de auto is nog maar weinig over: pic.twitter.com/fOYB9AeIZg
07:24 uur · 9 May 13 · Flashphoto NL



Foto geplaatst met toestemming rechthebbende.

Voor meer foto's kijk op http://www.flashphoto.nl/nieuws/1249/Auto-stort-van-hoogste-fly-over-A13.html
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Berger

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 413
Volgens de verslaggever van RTV Rijnmond meldden getuigen dat de auto mogelijk 170 km p/u gereden heeft..

Dat moet bijna wel, als je ziet hoever hij is gelanceerd.
Om sowieso over de betonnen rand en de railing te komen daar, moet je al een flinke vaart hebben.


André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,367
Voor die bocht staan toch borden met een adviessnelheid van 70 km/h, vraag mij sterk af of dit geen doelbewuste actie geweest is.(geluk bij een ogeluk is dat er op dat moment niemand op dat weggetje langs de Schie was...).


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Voor die bocht staan toch borden met een adviessnelheid van 70 km/h, vraag mij sterk af of dit geen doelbewuste actie geweest is.(geluk bij een ogeluk is dat er op dat moment niemand op dat weggetje langs de Schie was...).
Het kan natuurlijk, maar de kans van slagen is natuurlijk niet zo gek groot. Ik vermoed meer dat hij de bocht sterk heeft onderschat en dat hem dat noodlottig is geworden.


jeffrey010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 604
Ze kunnen wel nagaan wat ze snelheid daar gemiddeld was, er is op dat stuk trajectcontrole... dus moet geflitst zijn....
Met Vriendelijke Groet.....


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Ze kunnen wel nagaan wat ze snelheid daar gemiddeld was, er is op dat stuk trajectcontrole... dus moet geflitst zijn....

Sinds wanneer "flitst" een trajectcontrole? :D


Dimeg

  • Brandweervrijwilliger
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 511
Sinds wanneer "flitst" een trajectcontrole? :D

Misschien dat ze iets met de tijdstippen kunnen, maar dat zegt ook niet alles.


Het lijkt wel veel op dat ongeval met die jongens bij Hedel..


jeffrey010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 604
Sinds wanneer "flitst" een trajectcontrole? :D

hahahaha had ik kunnen verwachten....  ;D maar je snap toch wel wat ik bedoel....  98uiye
Met Vriendelijke Groet.....


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Misschien dat ze iets met de tijdstippen kunnen, maar dat zegt ook niet alles.

Alleen moet deze auto dan wel toevallig het traject weer uitgereden zijn, zodat de tijd die deze auto over dat traject heeft gedaan gemeten kan worden. Is dit midden in het traject gebeurt heb je nog niets. ;)


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,953
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Alleen moet deze auto dan wel toevallig het traject weer uitgereden zijn, zodat de tijd die deze auto over dat traject heeft gedaan gemeten kan worden. Is dit midden in het traject gebeurt heb je nog niets. ;)
Net voor het moment dat je kan kiezen welke kant je de A20 wilt nemen eindigt de trajectcontrole. Dus hij is de controle in- en uitgereden.