0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.
Net voor het moment dat je kan kiezen welke kant je de A20 wilt nemen eindigt de trajectcontrole. Dus hij is de controle in- en uitgereden.
Alleen moet deze auto dan wel toevallig het traject weer uitgereden zijn, zodat de tijd die deze auto over dat traject heeft gedaan gemeten kan worden. Is dit midden in het traject gebeurt heb je nog niets.
Misschien dat ze iets met de tijdstippen kunnen, maar dat zegt ook niet alles.Het lijkt wel veel op dat ongeval met die jongens bij Hedel..
Ik denk dat die er wel uitgereden is, Je heb daar 2 trajectcontroles. 1 op de A13 Tussen Berkel en Kleinpolderplein waar je 100 mag.En 1 op de A20 tussen SpaansePolder en Crooswijk waar je 80 mag (soms 100). En het is op de fly over van de A13 naar de A20 gebeurd.
OK, dat wist ik niet. Dan kun je wel redelijk goed nagaan hoe snel er is gereden.
Daar heb je niets aan, aan de auto te zien heeft ie genoeg kracht om vanaf de trajectcontrole nr1 tot aan nr2 tot de 200 te komen, ook heuveltje op.
Op Google Maps zie ik trajectcontrole-achtige camera's (niet 100% zeker, kan iemand dit bevestigen?) hangen precies aan het begin van de fly-over (hmp 18,7re). Dat is 600m van de plek waar hij door de vangrail is geschoten.
Sinds wanneer werkt die trajectcontrole vanaf portaal 18.7rA13 tot 29.5rA20? Bij mijn weten zijn dat twee verschillende systemen en dus niet compatibele. (ja ik ben bij beiden aanwezig geweest en nog vaak aanwezig als ze geijkt moeten worden)
Voor die bocht staan toch borden met een adviessnelheid van 70 km/h, vraag mij sterk af of dit geen doelbewuste actie geweest is.(geluk bij een ogeluk is dat er op dat moment niemand op dat weggetje langs de Schie was...).
Adviessnelheid in de G-bocht waar het ongeval gebeurd is betreft 80 km/u met er boven het J3 bord.De S-bocht van Schieplein komend naar Den Haag is adviessnelheid 60 km/u en de T-bocht vanaf Schiedam komend 30 km/u.