Middel hulpverlening (auto van fly-over gestort) Kleinpolderplein A13 - Rotterdam 09-05-2013

Auteur Topic: Middel hulpverlening (auto van fly-over gestort) Kleinpolderplein A13 - Rotterdam 09-05-2013  (gelezen 9512 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Net voor het moment dat je kan kiezen welke kant je de A20 wilt nemen eindigt de trajectcontrole. Dus hij is de controle in- en uitgereden.
OK, dat wist ik niet. Dan kun je wel redelijk goed nagaan hoe snel er is gereden. ;)


jeffrey010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 604
Alleen moet deze auto dan wel toevallig het traject weer uitgereden zijn, zodat de tijd die deze auto over dat traject heeft gedaan gemeten kan worden. Is dit midden in het traject gebeurt heb je nog niets. ;)

Ik denk dat die er wel uitgereden is, Je heb daar 2 trajectcontroles. 1 op de A13 Tussen Berkel en Kleinpolderplein waar je 100 mag.
En 1 op de A20 tussen SpaansePolder en Crooswijk waar je 80 mag (soms 100). En het is op de fly over van de A13 naar de A20 gebeurd.
Met Vriendelijke Groet.....


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,047
    • Harm Infra Transport
Misschien dat ze iets met de tijdstippen kunnen, maar dat zegt ook niet alles.


Het lijkt wel veel op dat ongeval met die jongens bij Hedel..
Sinds wanneer werkt die trajectcontrole vanaf portaal 18.7rA13 tot 29.5rA20? Bij mijn weten zijn dat twee verschillende systemen en dus niet compatibele. :( (ja ik ben bij beiden aanwezig geweest en nog vaak aanwezig als ze geijkt moeten worden) 998765

Ik denk dat die er wel uitgereden is, Je heb daar 2 trajectcontroles. 1 op de A13 Tussen Berkel en Kleinpolderplein waar je 100 mag.
En 1 op de A20 tussen SpaansePolder en Crooswijk waar je 80 mag (soms 100). En het is op de fly over van de A13 naar de A20 gebeurd.

Idd, 1 van Gatso en de andere van Syntegro O0
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,047
    • Harm Infra Transport
OK, dat wist ik niet. Dan kun je wel redelijk goed nagaan hoe snel er is gereden. ;)

Daar heb je niets aan, aan de auto te zien heeft ie genoeg kracht om vanaf de trajectcontrole nr1 tot aan nr2 tot de 200 te komen, ook heuveltje op. :-\
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Daar heb je niets aan, aan de auto te zien heeft ie genoeg kracht om vanaf de trajectcontrole nr1 tot aan nr2 tot de 200 te komen, ook heuveltje op. :-\

Als het klopt wat de Haageneesch zegt, dan eindigt de eerste trajectcontrole (A13) vlak voor de fly-over. Je kunt dan bepalen hoe hard hij de fly-over is opgereden. Hij uiteindelijk een paar honderd meter verderop gecrashed en over die afstand kun je toch aardig afremmen, maar er is een verschil tussen met 100km/h of 200km/h een fly-over op komen rijden...


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Op Google Maps zie ik trajectcontrole-achtige camera's (niet 100% zeker, kan iemand dit bevestigen?) hangen precies aan het begin van de fly-over (hmp 18,7re). Dat is 600m van de plek waar hij door de vangrail is geschoten.


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,047
    • Harm Infra Transport
Op Google Maps zie ik trajectcontrole-achtige camera's (niet 100% zeker, kan iemand dit bevestigen?) hangen precies aan het begin van de fly-over (hmp 18,7re). Dat is 600m van de plek waar hij door de vangrail is geschoten.
Sinds wanneer werkt die trajectcontrole vanaf portaal 18.7rA13 tot 29.5rA20? Bij mijn weten zijn dat twee verschillende systemen en dus niet compatibele. :( (ja ik ben bij beiden aanwezig geweest en nog vaak aanwezig als ze geijkt moeten worden) 998765
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Wilbert Tintel

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 38
    • Nieuws op Beeld
Een video van Wendy van Viegen:

Voertuig stort vanaf talud Kleinpolderplein, 1 dodelijk slachtoffer.
Geplaatst met toestemming van rechthebbende


Citaat: "De klap van het ongeluk was in de wijde omtrek te horen, zelfs op de Schieweg werd een klap waargenomen."
En als ik even snel Google Maps bekijk ligt de Schieweg 3 kilometer bij het knooppunt Kleinpolderplein vandaan..

Bron: http://www.nieuwsopbeeld.nl/pages/index.php/2012-08-07-10-06-37/rotterdam-rijnmond/rotterdam-noord/233-rotterdam-overschie-terbregge/1223-voertuig-stort-vanaf-talud-kleinpolderplein-1-dodelijk-slachtoffer
Redactie Nieuws op Beeld - www.nieuwsopbeeld.nl | Hollands-Midden | Fotografie | Interesse: brandweer


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Voor die bocht staan toch borden met een adviessnelheid van 70 km/h, vraag mij sterk af of dit geen doelbewuste actie geweest is.(geluk bij een ogeluk is dat er op dat moment niemand op dat weggetje langs de Schie was...).

Adviessnelheid in de G-bocht waar het ongeval gebeurd is betreft 80 km/u met er boven het J3 bord.
De S-bocht van Schieplein komend naar Den Haag is adviessnelheid 60 km/u en de T-bocht vanaf Schiedam komend 30 km/u.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Hoguhugo

  • Cameraman HPM/NOS | Geluidsman | Editor
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,221
Adviessnelheid in de G-bocht waar het ongeval gebeurd is betreft 80 km/u met er boven het J3 bord.
De S-bocht van Schieplein komend naar Den Haag is adviessnelheid 60 km/u en de T-bocht vanaf Schiedam komend 30 km/u.

http://www.ambcachterveld.nl/uitzet/borden/j/j03.htm
Volg mij ook op twitter: @hoguhugo