Middel hulpverlening (auto van fly-over gestort) Kleinpolderplein A13 - Rotterdam 09-05-2013

Auteur Topic: Middel hulpverlening (auto van fly-over gestort) Kleinpolderplein A13 - Rotterdam 09-05-2013  (gelezen 9523 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
De Trajectcontrole op de A-13 staat geregistreerd van Hmp 17,1 tot Hmp 18,8.

Het 1e deel waar de verhoging in de G-bocht nu ontbreekt is t.h.v. Hmp 19,3 G dus ongeveer 500 meter na einde trajectcontrole.
Moet zeggen dat het een vreemd gezicht is nu ik door die bocht ben gereden vanaf me werk vanavond.
Tevens staan nu aan beide zijden van de weg t.h.v. Hmp 18,6 waar je de hol omhoog neemt borden A1 met max 70 km/u en J16 Werk in uitvoering.
In het gebied van de trajectcontrole is tevens de matrix met getrapte snelheidsverlaging actief.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Ik denk dat die er wel uitgereden is, Je heb daar 2 trajectcontroles. 1 op de A13 Tussen Berkel en Kleinpolderplein waar je 100 mag.
En 1 op de A20 tussen SpaansePolder en Crooswijk waar je 80 mag (soms 100).
En het is op de fly over van de A13 naar de A20 gebeurd.

Op de A-20 Re ( Hoek van Holland >> Gouda ) is de max 80 km/u in het trajectcontrolegebied Hmp 28,4 tot Hmp 31,9.
Op de A-20 Li ( Gouda >> Hoek van Holland ) is de max wisselend 80 km/u en 100 km/u in het trajectcontrolegebied Hmp 31,9 tot Hmp 28,4.

De bedoeling van wisselend 80 km/u en 100 km/u is bedoeld dat op drukke momenten zoals tijdens de spits hij op 80 km/u staat en daar buiten op 100 km/u althans zo is het bij mij ontvangen toen dit bericht naar buiten kwam.
Echter heb ik al heel veel ( bijna dagelijks ) meegemaakt dat in de ochtend spits hij op 100 km/u blijft staan en op een rustige zaterdagochtend staat hij op 80 km/u. Hoe bedoel je het is niet aan de burger uit te leggen hoe het zit.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


jeffrey010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 604
Op de A-20 Re ( Hoek van Holland >> Gouda ) is de max 80 km/u in het trajectcontrolegebied Hmp 28,4 tot Hmp 31,9.
Op de A-20 Li ( Gouda >> Hoek van Holland ) is de max wisselend 80 km/u en 100 km/u in het trajectcontrolegebied Hmp 31,9 tot Hmp 28,4.

De bedoeling van wisselend 80 km/u en 100 km/u is bedoeld dat op drukke momenten zoals tijdens de spits hij op 80 km/u staat en daar buiten op 100 km/u althans zo is het bij mij ontvangen toen dit bericht naar buiten kwam.
Echter heb ik al heel veel ( bijna dagelijks ) meegemaakt dat in de ochtend spits hij op 100 km/u blijft staan en op een rustige zaterdagochtend staat hij op 80 km/u. Hoe bedoel je het is niet aan de burger uit te leggen hoe het zit.

Klopt! Ik rij daar wel is s'avonds laat, bijna niemand te zien. Maar staan dan toch op 80.... Is best langzaam als er niemand te zien is, en je heb snel de neiging om dan harder te rijden
Met Vriendelijke Groet.....


GLZ

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 949
"Kilometerteller auto ongeluk Kleinpolderplein stond op 170"
http://nos.nl/audio/504994-kilometerteller-auto-ongeluk-kleinpolderplein-stond-op-170.html

Verslaggever heeft gezien dat de teller in het wrak op 170 stond, maar dat zegt nog niet alles over de snelheid.


GLZ

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 949
http://www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterdam/article/detail/3439106/2013/05/10/Politie-en-omstanders-verbijsterd-na-doodsmak.dhtml
Politie en omstanders verbijsterd na doodsmakHet dodelijke verkeersongeval op het Rotterdamse Kleinpolderplein, waar een auto gisterochtend vanaf het viaduct naar beneden stortte, volgde na een wilde rit op de A13 waarbij extreem hard moet zijn gereden. De politie spreekt van een uniek en bizar ongeval.
 
* De wagen moet volgens deskundigen zeker harder dan 180 kilometer per uur hebben gereden.
* Op de oprit van de fly-over  ramde de Mercedes al de betonnen rand langs de weg.
* geen achtervolging door politie


INRI

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 640
"Kilometerteller auto ongeluk Kleinpolderplein stond op 170"
http://nos.nl/audio/504994-kilometerteller-auto-ongeluk-kleinpolderplein-stond-op-170.html

Verslaggever heeft gezien dat de teller in het wrak op 170 stond, maar dat zegt nog niet alles over de snelheid.
Dat zegt dus eigenlijk helemaal niets, zie ook deze discussie