@Sylvester: Voor gebruik in de hobbykamer en afhankelijk van de klussen gaat hij mee naar het werk in eigen voertuig.
Niet om te gebruiken als primaire verlichting, maar om naast het dakpitje te werken.
Het exacte type van de balk heb ik even niet paraat, maar het gaat om de R3000CB control box van Vision Alert met daaraan een 8x 3led lichtbalk.
Ruim afdoende voor de situaties waarin ik hem zou gebruiken.
Ik ben nog bezig een semi-permanente opstelling te maken in mijn auto, zodat de balk buiten werktijd gewoon uit de wagen kan.
(denk aan, 3 meter kabel van control box naar achteren, een stekker (female)10 polig, daarin de balk stekker (male), vastzetten en aan het werk dan maar.
Verder wil ik ook geen flitsers op de auto, is nergens voor nodig. Dakpit volstaat in de meeste gevallen toch wel. Alleen een kabel met 10 draadjes is wat lastiger te vinden...
Maar terug naar het onderwerp: heeft iemand al een Nederlandse tekst?
Verder staat er in dit topic ook al het nodige over ECE R65:
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=14554.msg1232482#msg1232482Waar ook het antwoord op mijn eerdere vraag kan worden gevonden:
De nummers erachter zijn 1 of 2 cijferig en geven de Landcode aan waar de lamp gekeurd is.
Zolang er een ECE R65 keuringsdocument voor het betreffende armatuur is, maakt het niet uit waar deze gekeurd is. Meestal kom je Engeland, Duitsland of Spanje tegen als landcodes. Deze zijn allen geldig in de gehele EU.
Tot zover dit lange stuk!