0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.
Zou het rode kruis iedere keer het er voor over hebben om een rekening van ..? Euro te betalen? Op jaarbasis kan dat stevig oplopen.
En waarom dan moeilijk doen als het makkelijk ook kan, en die container toch ook op het terrein van de brandweer staat. En de brandweer een haakarmvoertuig heeft staan
Hoe zit het met de ruimte? 4 behandelruimtes in zon klein hok lijkt me krap.
Vraag me inderdaad af hoe je in deze container 4 behandelplekken wil inrichten, lijkt me vrijwel onmogelijk. Zeker als je ook nog werkruimte wil overhouden en patiënten moet kunnen overtillen op een andere brancard...
Beste forum leden,Na al het lezen van 't commetaar/meningen/discussies... Mijn reactie: Men moet zich meer verdiepen in het Nederlandse + Rode Kruis. Men gist/verzind & bedenkt alleen maar! Zonde van alle moeite.. Nutteloos discussies voor een promotie onderwerp EHBO Post Container KennemerlandInfoWil je echt weten hoe in elkaar zit. Lees de bron: www.noodhulpkennemerland.nl Kan je het niet vinden..? Hierbij de juiste pagina van Evenementenhulp http://www.noodhulpkennemerland.nl/index.php/evenementenhulp'Grootschalige Evenementenhulp Kennemerland ondersteund de afdelingen in haar eigen regio.. Grootschalige Evenementenhulp is een onderdeel van Noodhulp (Noodhulp van Het Nederlandse + Rode Kruis bestaat uit GE, OV, VWI & Grootschalige Evenementenhulp).'
Ik ben zelf zeer actief binnen het Rode Kruis, en men beseft soms te weinig dat de gehele EHBO markt commercieel is. Geld dat via collectes of sponsoring binnenkomt gebruiken voor EHBO en hulpverlening betekent dat je onder de prijs kan gaan zitten van commerciele EHBO bedrijven, en dan kom je op het gebied van concurrentievervalsing.Het is een prima container hoor, daar niet van
Of de commerciële bedrijjven moeten lagere tarieven aanbieden.