(Landelijke?) Aanbesteding nieuwe C2000 apparatuur

Auteur Topic: (Landelijke?) Aanbesteding nieuwe C2000 apparatuur  (gelezen 102069 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

AureliusM

• Senior gebruiker
  • A'dam
Reactie #50 Gepost op: 10 oktober 2013, 22:01:52
Las ik in de Telegraaf vanavond. Slechte zaak. Je porto is bijna net zo belangrijk als je wapen.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/21963440/__Haperende_portofoons_politie__.html

Mahad

• Forum gebruiker
Reactie #51 Gepost op: 11 oktober 2013, 00:09:32
Volgens mij zijn hun nog de enige regio die nog gebruik maken van de MTP700.. Word wel tijd dat die wordt vervangen..
That's just the way it is.

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #52 Gepost op: 11 oktober 2013, 10:34:47
De helft van Flevoland loopt ook nog met de MTP700. Degelijke porto's met een goede geluidskwaliteit alleen een beetje lomp. De rest heeft Sepura's. Prima kwaliteit maar het geluid is niet altijd denderend.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #53 Gepost op: 11 oktober 2013, 15:59:52
Citaat van: Mahad link=msg=1208604 date=1381442972
Volgens mij zijn hun nog de enige regio die nog gebruik maken van de MTP700.. Word wel tijd dat die wordt vervangen..

Er zijn nog diverse districten die gebruik maken van de MTP700  :-X
En daar ook dezelfde klachten  :-X
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Hammie

• Senior gebruiker
Reactie #54 Gepost op: 11 oktober 2013, 18:33:06
Ach ja, hier rijden motorrijders rond met een spreeksleutel die je volgens mij bij de Intertoys kunt halen ofzo.. Helft van de tijd krijgen ze niets mee of zijn ze niet te verstaan... Handig als je alleen op pad bent.. :-X
"Waakzaam en dienstbaar"  Uitspraken op dit forum zijn

EvEs

• HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
Reactie #55 Gepost op: 13 oktober 2013, 09:24:02
Citaat van: Mahad link=msg=1208604 date=1381442972

In Zeeland hebben we deze ook nog hoor. En er is niks mis mee. Ik heb in 6,5 jaar tijd 1 x een kapotte porto gehad (waterschade :'()
Maar wij hebben wel porto's op de man. Het is in zekere mate mijn lifeline en ik zorg er dan ook goed voor. Ik hoor er trouwens zelden problemen over in mijn district. (Behalve wat klaagvolk die het verdommen om hun porto na te laten kijken bij een storing)

Nick

• Senior gebruiker
Reactie #56 Gepost op: 15 oktober 2013, 00:08:19
Ik heb vandaag ook een MTP700 in ontvangst mogen nemen. Hij wordt in den lande dus nog volop gebruikt!
Senior GGP / Oost-Brabant

Meneer

• Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
    • Politieserie
Reactie #57 Gepost op: 15 oktober 2013, 10:27:49
Ook wij gebruiken de MTP700, hebben hem niet op de man. Als het druk is met aspiranten hebben we er soms ook te kort. Enige klacht is de aansluiting voor het oortje, soms niet helemaal oké waardoor de helft wegvalt. Gebruik hem altijd icm oortje,dus geen idee hoe het geluid over de sleutel is.

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #58 Gepost op: 15 oktober 2013, 12:12:12
Citaat van: silque link=msg=1141649 date=1363887006
Wij gebruiken ook de Motorola MTP850, helaas niet op de man uitgereikt. Ben er heel erg tevreden over, wegen helemaal niets maar bezitten veel mogelijkheden. Goede ontvangst, prima geluid en goed volume. Bijkomend voordeel is dat het maar een kleine porto is met een kleine antenne, zeker in vergelijking met degene die we hiervoor hadden (volgensmij waren het de MTP700 series?), wat een bakbeest was dat vergeleken met deze.

Ik ga hier toch op terugkomen nadat ook ik (weer) een MTP700 verstrekt heb gekregen, opzich niets mis mee en doet wat hij moet doen. Enige nadelen vind ik dat de antenne in mn oksel prikt en dat hij wat zwaar is, zeker in vergelijking met de MTP850 die ik hiervoor altijd had.
Verder gewoon een prima ding, maar volgens mij wel aan vervanging toe.

Ik heb begrepen dat er voor Zeeland nieuwe porto's aan schijnen te komen, of is dit dan toch landelijk?
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #59 Gepost op: 15 oktober 2013, 16:23:34
Citaat van: silque link=msg=1209997 date=1381831932
Ik heb begrepen dat er voor Zeeland nieuwe porto's aan schijnen te komen, of is dit dan toch landelijk?

Her en der in den lande zie ik de Sepura mobi's verschijnen. Ook in onze regio een aankondigingsmail & handleiding ontvangen, echter in de spiksplinternieuwe auto's toch nog de ouderwetse Motorola's.
De porto's zijn gewoon op. Ikzelf loop meer met een leen-porto als dat ik mijn eigen porto gebruik.
Vorig jaar is het gehele binnenwerk vervangen, dat hielp niet en nu loop ik met een porto waar Politie Haaglanden op de zijkant is doorgekrast, ook een 2e handsje dus.
Veel gehoorde klacht is het ''automatisch aan&uitgaan'' (oorzaak in de batterij-aansluiting) en onvangstproblemen (oorzaak breuken in het antennehuis).
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !