Bord bij werkzaamheden Rozenburg: Brandweer geen hulpdienst?

Auteur Topic: Bord bij werkzaamheden Rozenburg: Brandweer geen hulpdienst?  (gelezen 5926 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

TheDavey100

• Forum gebruiker
    • Rozenburg Report
Reactie #10 Gepost op: 22 mei 2013, 12:20:16
ja natuurlijk jongens, ik zal zo even naar buiten gaan om een paar foto's te maken

HIT

• Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
    • Harm Infra Transport
Reactie #11 Gepost op: 22 mei 2013, 12:29:16
AUB ook van de achterkant?

Ik heb namelijk begrepen door een partij die ook offerte heeft gedaan voor deze afzetting dat het een teksteis was van de gemeente. En daar bijna alle bedrijven daar in de buurt wel een klant van mij zijn is het makkelijk de uitvoerende plaatser te vragen.  O0
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.

TheDavey100

• Forum gebruiker
    • Rozenburg Report
Reactie #12 Gepost op: 22 mei 2013, 15:18:47

De zwarte stippen stellen de borden voor met betrekking op de hulpdiensten
De rode strepen zijn de afzethekken
De blauwe streep is het fietspad en tevens de route
De groene lijn zijn de graafwerkzaamheden.

Let op hoe het bord op de 3e en de 4e foto opeens om is gedraaid. Een draaimolen geeft nog meer weerstand dan die klemmen.

HIT

• Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
    • Harm Infra Transport
Reactie #13 Gepost op: 22 mei 2013, 15:42:21
et op hoe het bord op de 3e en de 4e foto opeens om is gedraaid. Een draaimolen geeft nog meer weerstand dan die klemmen.

Tekst is inderdaad op aangeven van de gemeente die wil hiermee aangeven dat er personenvoertuigen gebruik kunnen maken van het fietspad maar dat dit mensen van de brandweer kunnen zijn. :( Iets met uitruksnelheid ed. O0

Het draaibord is al menig keer vastgezet maar er is last van jeugd? Bord zal deze week weer worden vastgezet. :)

Ovrigens ben ik nooit voorstander om borden aan bestaand straatmaterieel vast te zetten, liever een grondpot met schoor.  O0
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.

TheDavey100

• Forum gebruiker
    • Rozenburg Report
Reactie #14 Gepost op: 22 mei 2013, 16:10:43
Dat bord zat zo los dat het wel door de wind moet komen. Zonder enige moeite kon ik hem weer goed draaien. Hij zal nu wel weer omgedraaid zijn denk ik. Jeugd heb ik daar nog nooit gezien, kaarsrechte weg en ze houden niet eens races daar. Dus wat dat betreft valt de overlast wel mee.

Ik vroeg pas aan een collega waarom jij dacht dat het bord die tekst had, hij kwam met het geweldige argument dan de brandweer geen hulpdienst is. "De ambulance en politie komen je helpen maar de brandweer blust alleen je huis" zei hij. Had ik niet van een HBO'er verwacht om te horen  :o

DeMassel

• Uitvoeringsbegeleider/Vakman verkeersmaatregelen
  • Senior gebruiker
  • Bordenslepende AED'er
    • Fautoograaf
Reactie #15 Gepost op: 22 mei 2013, 19:41:24
Ovrigens ben ik nooit voorstander om borden aan bestaand straatmaterieel vast te zetten, liever een grondpot met schoor.  O0
wil ik nog wel eens doen maar dan wel bord op paal (al dan niet met ophoogpot/grondpot) aan bestaande paal vast zetten met tape
of -nog liever- als het voor handen is en past met 2 draaiklemmen.
-Uitvoeringsbegeleider bij Traffic Service Nederland & Hobbyfotograaf -AED-bediener / Reanimator / BHV