Als burger misdragingen van medeburgers melden, wat wordt daarmee gedaan?

Auteur Topic: Als burger misdragingen van medeburgers melden, wat wordt daarmee gedaan?  (gelezen 5489 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Nee, Frank....zo bedoel ik het ook niet....
Ik ging eigenlijk uit van het voorbeeld van de diender die wat ouder is en die bijvoorbeeld problemen met de psychische kant heeft (ff als voorbeeld) .
Op de straat zie je dingen die de meeste mensen niet zien.....althans niet in die hoeveelheden.....bij eenieder....hoe groot de bikkel ook is, is een emmertje vol.
Dan heb je een dijk van ervaring, die wellicht geschikt is voor die functie.
Of dan toch liever iemand die alles van computers, centrales en communicatie weet achter de knoppen?
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


hoefhaan

  • IC VPK, Ambulance VPK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 818
  • maak ze beter!
Ook op de meldkamer kan je emmertje verder overstromen want bij elke melding komen herinneringen boven...

Op de centrale heb je ideaal gezien iemand uit het werkveld, met een redelijk brede ervaring, maar die nog zeker niet uitgeblust is. En inderdaad wel wat kennis heeft van de computers, maar dat kunnen heel veel mensen leren. (ik schrijf bewust niet "iedereen  ::)   )
Trained to save your ass, not to kiss it! :-)  Uitspraken hier doe ik uit persoonlijke titel en niet namens mijn werkgever.