Kijk, met deze opmerking, welke totaal irrelevant is voor de feitelijke discussie laat je duidelijk je persoonlijke gevoel en mening zien en daarmee is het voor iedereen meteen duidelijk waar je jou mening op gebaseerd hebt.
Ik spreek uit ervaring vanuit beroepsmatige functies, en niet vanuit een mening of "anti-politie" gevoel vanuit de luie stoel of door het bekijken van You-tube filmpjes! Ik begrijp heel goed dat er "druk op de ketel staat". Maar om dan te reageren dat ze van mij zeker eerst een bak koffie moeten gaan drinken, de kliko legen en vervolgens op hun dooie gemak ergens heen tuffen heb ik niet zo gezegd. Vlot ergens heen rijden, wel veilig maar zonder verhoogde risico's te nemen is echt wat anders dan wat nu mij wordt verweten te suggereren. Dat je er dan geen uren over doet voor je ter plaatse moet zijn lijkt mij duidelijk. Zie inderdaad de vergelijking met de VOA.
Graag wel eerlijk blijven naar elkaar, en de ruimte bieden om over welk onderwerp dan ook, een mening / ervaring / visie te mogen neerzetten die wellicht anders luidt dan de jouwe.