Vier verdachten van overval snel aangehouden door politie - Gouda 21-05-2013

Auteur Topic: Vier verdachten van overval snel aangehouden door politie - Gouda 21-05-2013  (gelezen 4357 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Tekstboek uitpraat, word goed gedacht aan de vuurlijnen, zie het wel eens slechter. Qua voertuigen aanwezig zou je eerder denken dat het in een van de 4 grote steden plaats vind dan in een "klein provinciestadje".
Je moet even niet vergeten dat Gouda toch wel een aandachtsgebied is ;-) Daarnaast zit inderdaad het districtsbureau bijna letterlijk om de hoek (zeg maar hoek en 300 meter), verder zitten ook Waddinxveen, Nieuwekerk en Bergambacht niet heel ver weg, als die al zijn gaan meerijden na het uitgeven van de melding dan snap ik het best dat het zo druk is. Daarnaast is dit soort criminaliteit in Gouda erg hot en gaan letterlijk alle remmen los bij dit soort meldingen ;-)
Hobby Bobby eenheid Den Haag


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Je moet even niet vergeten dat Gouda toch wel een aandachtsgebied is ;-) Daarnaast zit inderdaad het districtsbureau bijna letterlijk om de hoek (zeg maar hoek en 300 meter), verder zitten ook Waddinxveen, Nieuwekerk en Bergambacht niet heel ver weg, als die al zijn gaan meerijden na het uitgeven van de melding dan snap ik het best dat het zo druk is. Daarnaast is dit soort criminaliteit in Gouda erg hot en gaan letterlijk alle remmen los bij dit soort meldingen ;-)

Ervaringsdeskundige? Hahaha
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Ervaringsdeskundige? Hahaha

Gouds Kaasje...  :P
Senior GGP / Oost-Brabant


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Misschien was het vlakbij een groot basisteam en tijdens de wisseling van de diensten  ;)

De melding was omstreeks 11:00 uur en dan is de Dagdienst al een paar uur aan het werk.  ;)
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


AureliusM

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • A'dam
De melding was omstreeks 11:00 uur en dan is de Dagdienst al een paar uur aan het werk.  ;)

touche


112WS18

  • Verpleegkundige/HAP-chauffeur
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 247
0:25, geen idee wat die jongen daar van plan was ?


INRI

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 640
0:25, geen idee wat die jongen daar van plan was ?
Iets pakken volgens mij. Misschien een portomonee, ID, rijbewijs, kentekenbewijs, etc. etc. ?

Waar ik meer in geïntereseerd ben is dit:
Opmerkelijke actie van de collega's in de Ford....

Eerst aan komen rijden via het fietspad, voorbij het incident parkeren in het zicht van de verdachten (en mogelijk in de vuurlijn van de collega's  e050), terug rennen en dan dekking gaan zoeken achter de burger combi....

Grtz,
Marcel
Misschien iets te snel komen aanrijden?


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Of eerst een ander plan, waar vanaf werd geweken. We zullen het niet weten, althans het zal vast niet hier besproken worden  :)


Meneer

  • Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 577
    • Politieserie
Op 1.55 krijgt meneer nog even schietles 0098
Zonder ongein natuurlijk goed om elkaar op gevaren te wijzen, maar het viel me op :)


AVLS142

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 78
Nieuwe beelden BGTV Gouda.

Spectaculaire aanhouding Gouda