De brandweer was hier ook aanwezig, dus als dat paaltje echt in de weg had gestaan
Het paaltje stond in de weg, dat lijkt me duidelijk.
Ik heb er laatst zelfs nog 1 kapot getrokken. Een paaltje welke al in slechte staat was, n.a.w. door een eerdere tik van een voertuig, wenste totaal niet mee te werken, ook niet met sleutels. Heb er met heel m'n gewicht een ruk aan gegeven en heb het finaal afgebroken.
Kijk, voor de eerste aanval kun je best enkele tientallen meters rennen met al je spullen. (het zou niet zo mogen zijn, maar okee)
Maar daarna moet je wel met patiënt ook weer terug, richting je wagen. Met alle toeters en bellen die eraan hangen, al dan niet reanimerend.
Maar waarom nou eigenlijk, al die paaltjes? Als ze er niet zouden staan, gaat men dan echt massaal met auto's het fietspad op? Ik geloof het echt niet. Uiteraard zijn er uitzonderingsgebieden en bijzondere gevallen, maar ik denk dat het overgrote deel van alle wegdekpaaltjes in dit land totaal overbodig is. Het veroorzaakt alleen maar letsel, valpartijen, en onnodig oponthoud voor hulpdiensten.