Je leest niet! Derde keer... het gaat niet om het schieten van die agent. Het gaat erom dat jij zo`n dader met een rotsmak uit z`n rolstoel wil gooien. Daarmee verlaag je jezelf volgens mij tot een niveau onder dat van het dierenrijk... En in ieder geval onder dat van de dader.
Ik lees niet? Ik snap dondersgoed wat jij zegt, maar ik ben het er puur niet mee eens.
Hebben de daders rekening gehouden met de nasleep voor hun slachtoffers? Nee, dat hebben ze niet. Ze hebben geen respect voor andermans eigendom, zelfs niet voor andermans veilige haven.
Het uit zijn rolstoel gooien, zie jij in een andere context dan ik bedoeld heb.
Mij gaat het erom dat oudere mensen door de bezuinigingen in de zorg, soms niet eens een rolstoel krijgen, hoewel zij jarenlang belasting hebben afgedragen. Terwijl wij als belastingbetalers wel (in zekere mate) opdraaien voor tuig met dit soort acties. Want reken maar niet dat een 17-jarige zelf de rekening van ziekenhuiskosten + verdere zorg kan betalen.
Ik bedoelde dus (figuurlijk) wanneer er een dader en een onschuldige moesten vechten om een rolstoel, ik de dader uit de rolstoel zou flikkeren om deze aan een onschuldig persoon te geven.