Pfffffffffffffffffffffffffff. Het gaat weer helemaal nergens over. Het zijn allemaal volwassen kerels die, zo te zien, aardig wat ervaring hebben in/met wat ze aan het doen zijn.
Die ene die voor de deur staat draagt keurig zijn helm. En ja, ik weet dat die lang niet tegen alles beschermt, maar zoals reeds is gezegd, hij zal toch ergens naar binnen moeten. En aangezien het ZEER aannemelijk is dat er nog mensen in het perceel aanwezig zijn is de kortste weg naar binnen in deze denk ik de meest logische keuze, toch ?
En voor wat betreft die adembescherming van die twee in de korf: volgens mij hangen ze niet echt in de rook. En krijgen ze die wel binnen, dan helaas. Het feit dat een bevelvoerder eind-verantwoordelijk is voor het welzijn van zijn/haar bezetting wil nog niet zeggen dat deze geheel gevrijwaard zijn van eigen verantwoordelijkheid. Wat wil je, dat die bevelvoerder ze naar beneden haalt, ze op hun flikker geeft en ze gemaskerd weer naar boven stuurt ?
Theorie is leuk, praktijk is anders.
Dus, nu maar weer lekker ophouden met dat gezever over wie er iets fout/verkeerd/niet goed doet.
Ik zeg: lekker gewerkt door de collega's van Brussel.