0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
Drenthe zal niet gebeuren. Maar vanuit Flevoland en Gelderland zou een optie kunnen zijn.
Aflossing onderweg. Gezien deze melding denk ik dat Drenthe zo ook wat mag gaan ondernemen. Flevoland lijkt me onwaarschijnlijk omdat hun dunbevolkt zijn en aanrijtijden vaak in rap tempo oplopen wanneer er voertuigen gemist worden. p2kflex18:22:15 08-06-13GROUP-2OVD ZUIDWEST EN RCVD GRAAG TELEFONISCH CONTACT AC NOORD EN DANK DAARVOOR!0501204BRW Veiligheidsregio Drenthe (OvD Zuid-West)0502670BRW Veiligheidsregio Drenthe (OvD Zuid-West) (DA-OD 8993)0500012BRW Veiligheidsregio Drenthe (HOvD 2 piket)0500011BRW Veiligheidsregio Drenthe (RCvD)
Ton Heerschop @TonHeerschop 23mFlinke brand in Kampen, benieuwd hoe hierbij de inzet van een klein interventievoertuig met 2 brandweermensen had gewerkt #nietdus
Gele takIJssellandOvDG 04-80?HS-GHOR
Dit is - als ik het goed zie - het blussysteem van Gemco, dat ook bij de Aicraft Fuel Supply gebruikt wordt.Daar hangen ze er alleen wel een iets ander formaat pomp aan dan die van een GWT Hier meer info: http://www.brandweerschiphol.nl/fire-stations/afs/afs.htmlZoiets zou je wel op een aantal strategische locaties in het land kunnen plaatsen natuurlijk, maar dan is nog de vraag of de opkomst- en opbouwtijd opweegt tegen de inzet.