Brand in gymzaal (Rotterdam)

Auteur Topic: Brand in gymzaal (Rotterdam)  (gelezen 2183 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

BRANDWEERVOERTUIGEN.NL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,060
  • Laat ieder in zijn waarde
    • www.brandweervoertuigen.nl
Reactie #10 Gepost op: 9 mei 2005, 22:10:23
Die Rotterdammers zijn zo gek nog niet he.  :D :D :D
Brandweerfotografie Ton van der Toolen  kijk ook op  www.brandweervoertuigen.nl  Op alle geplaatste foto's zit Copyright


Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 9 mei 2005, 23:02:04
Die Rotterdammers zijn zo gek nog niet he.  :D :D :D

Veel slimmer dan sommige boeren korpsen die met 1 tas uitrukken naar brand  :P
Altijd makkelijk die derde tas al op de brand locatie  ;D


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #12 Gepost op: 9 mei 2005, 23:03:24

veel slimmer dan die boeren die met 1 tas naar brand rijden  :P

En wie zijn volgens jou 'die boeren' dan  :P :P :P ;D
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 9 mei 2005, 23:04:15
En wie zijn volgens jou 'die boeren' dan  :P :P :P ;D

Zat korpsen die dat doen

en dan moet nader hand opverzoek nog een ladderwagen er heen enzo


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #14 Gepost op: 9 mei 2005, 23:06:45
Zat korpsen die dat doen

en dan moet nader hand opverzoek nog een ladderwagen er heen enzo

Jah dat klopt, in de gemeente Sluis (Oostburg, schoondijke, ijzendijke, breskens) wordt er ook alleen maar op verzoek een hoogwerker gealarmeerd en die moet dan uit Terneuzen komen die dan ook nog eens een half uur onderweg is en dat is kostbare tijd als het om mensenlevens gaat vind ik  :-\ :-\
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 9 mei 2005, 23:08:23
Jah dat klopt, in de gemeente Sluis (Oostburg, schoondijke, ijzendijke, breskens) wordt er ook alleen maar op verzoek een hoogwerker gealarmeerd en die moet dan uit Terneuzen komen die dan ook nog eens een half uur onderweg is en dat is kostbare tijd als het om mensenlevens gaat vind ik  :-\ :-\

Inderdaad en als je dat dan zegt hoe Rotterdam het doet, ja dat is niet handig krijg je dan te horen  ;D


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #16 Gepost op: 10 mei 2005, 11:55:55
Jah dat klopt, in de gemeente Sluis (Oostburg, schoondijke, ijzendijke, breskens) wordt er ook alleen maar op verzoek een hoogwerker gealarmeerd en die moet dan uit Terneuzen komen die dan ook nog eens een half uur onderweg is en dat is kostbare tijd als het om mensenlevens gaat vind ik  :-\ :-\

Als er sprake is van een woningbrand met mogelijk nog mensen binnen, zla de AC uit zichzelf wel gelijk een ladderwagen of hoogwerker alarmeren. Datzelfde geld voor de rest van Zeeland.

Christian


fikkie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 718
  • wikki en fikkie klaren de klus
Reactie #17 Gepost op: 10 mei 2005, 19:08:21
Dan maar liever BOER als uit angst 3 ts ter plaatse hebben en nog geen kwilificatie te hebben. En nogmaals wil niet zeggen dat wij alles goed doen maar
we hebben het over 3 ts en niet standaard 2 zoals daar in rotterdam een afspraak is. dat noemen ze dan middelalarm heb ik laatst begrepen. Hier is iets voor te zeggen maar durf nu zelf eens toe te geven dat 3 ts ter plaatse grote brand is.
Je laat hem komen omdat je denkt dat er nog uitbreiding mogelijk is. Maar ja wij boeren snappen dat niet :P maar hopelijk zullen de boeren en de mensen uit de grote stad (tenminste ik denk dan dat jullie zo graag genoemd willen worden ;) ;) ;D ;D) het straks samen weer eens zijn als het over het flo gaat ;)