0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.
Ik kan hier echt met m'n kop niet bij. - Pantalon met een bies- Pet met een goudkleurig embleem- Striping op de rug van de jassen- Embleem op de schouder heeft nagenoeg dezelfde vorm als het politie embleem- Logo op de kraag op een puntvormig stukje stofDit lijkt toch veel te veel op het politieuniform!Eenheid vind ik prima, ben ik helemaal voor, maar een brandweerwagen en een politieauto zijn nog te onderscheiden. De uniformen, vooral vor de leek, zijn dat veel minder.Dat was duidelijk ja Quote van Palmpie:"Leuk voor die jongens en meisjes die preventie doen en 's avonds kroegen controleren..... "Vinden die controles plaats in uitgaansuniform? Zo nee, dan is dat gelukkig geen punt, zo ja, doe er dan ook maar vestjes onder
Kijk maar eens op blz 12 en verder in de folder..... Weet iemand hoeveel zo'n vest kost......
@mod's: kunnen jullie de topics bij 'overige brandweeronderwerp' en deze niet samenvoegen?
foto's?
http://www.nvbr.nl/fe/index.aspx?FilterId=974&ChapterId=1198&ContentId=482 Presenatie van het uniform. De cap is bij de politie niet gelukt..... dan doen we het maar bij de brandweer!!