Nieuw Uniform ???

Auteur Topic: Nieuw Uniform ???  (gelezen 47300 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Crashtender

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,172
Reactie #80 Gepost op: 11 november 2006, 14:14:33
Opmerkelijk dat zij met een stropdas loopt. Voor de dames is er juist een lavallière.

Een afbeelding hiervan is te vinden op: http://www.brandweerhuisstijl.nl/download/presentatie-uniform-nederlandse-brandweer.pdf
Reageer in een crisissituatie met kalmte en bedenk in een kalme periode dat er altijd weer ergens een crisis in de maak is.


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #81 Gepost op: 1 december 2006, 14:21:33
En zijn er al 'ervaringen' ??  :)


DanielB

  • Gast
Reactie #82 Gepost op: 16 december 2006, 15:04:23
Opmerkelijk dat zij met een stropdas loopt. Voor de dames is er juist een lavallière.

Van mij mag ze best die stropdas omhouden, in het geheel voor haar vind ik het niet slecht staan...


RalfW

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,795
Reactie #83 Gepost op: 1 juli 2007, 19:04:07
wat is de stand nu mbt het nieuwe uniform?


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #84 Gepost op: 1 juli 2007, 22:46:53
Van mij mag ze best die stropdas omhouden, in het geheel voor haar vind ik het niet slecht staan...

Bij de politie is het zo dat je als vrouw zijnde mag / kan kiezen tussen een stropdas en een sjaaltje en of broek / rok!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Fred Vos

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 417
Reactie #85 Gepost op: 1 juli 2007, 23:58:01
@ Allen

Het komt mij voor dat die mevrouw ooit zwaar (vreselijk)  op haar mondje is gevallen, en waar ze plotseling die koordversierselen vandaan haalt?
Maakt dat onderdeel uit van een kledingbesluit of van de inventaris van een carnavalsverenigning?

Fred Vos.
Disclaimer: Alle uitspraken van het verbannen lid Fred Vos zijn geheel voor eigen rekening, het beheer en moderatorteam van het Hul


Guust

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 723
  • Don't shoot the messenger!
Reactie #86 Gepost op: 2 juli 2007, 09:02:47
@ Fred,

Als je op de site van de huisstijl had gekeken dan kon je die versierselen terug vinden.

Dat is voor de officielere gelegenheden.


Guust


Just'in

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 278
  • HBT / brandweerduiker
    • Brandweer Zaanstad Kring 7
Reactie #87 Gepost op: 2 juli 2007, 10:36:40
Het komt mij voor dat die mevrouw ooit zwaar (vreselijk)  op haar mondje is gevallen

Wat voor voorval bedoel je hiermee?

waar ze plotseling die koordversierselen vandaan haalt?
Maakt dat onderdeel uit van een kledingbesluit of van de inventaris van een carnavalsverenigning?

Als je op de site van de huisstijl had gekeken dan kon je die versierselen terug vinden.

Dat is voor de officielere gelegenheden.

http://www.brandweerhuisstijl.nl/download/presentatie-uniform-nederlandse-brandweer.pdf (pagina 7)

"Voor officiële gelegenheden is er voor zowel de man als de vrouw een armkoord aan het uniform toegevoegd. Dit gouden koord, met metalen straalpijpje, wordt om de linkerarm gedragen. Een officiële gelegenheid is een receptie, een installatiebijeenkomst..... of een begrafenis. Het armkoord wordt zeker niet gedragen bij de
dagelijkse werkzaamheden of een interview op de televisie."
"There is no higher honor than human service. To work for the common good is the greatest deed."


RalfW

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,795
Reactie #88 Gepost op: 2 juli 2007, 11:08:30
de politie en krijgsmacht onderdelen hebben dat toch ook?


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Reactie #89 Gepost op: 2 juli 2007, 12:12:59
Heren,

Blijven we een beetje on-topic. Indien we over het tandenzoeken op straat verder willen discussieren kunt u hiervoor een nieuw topic openen.

ps. carnaval begint 11-11 pas weer ;)

Shave
moderator