Goede dag,
Er zal hier zeker wat over te vinden zijn op dit forum maar ik heb het 1 2 3 niet kunnen vinden.
Het volgende, ik ben een ex politiemedewerker met 7 jaar ervaring in onze hoofdstad Amsterdam.
Ik ben vanwege privé redenen verhuist naar een grensstreek hier in NL.
Ik werk nu als coördinator beveiliger bij een bedrijf welke werkzaamheden heeft door heel die provincie, niet daar buiten.
Aangezien ik het werk als ex diender toch wel een beetje mis ben ik gaan kijken of ik misschien niet als VP aan de slag kan gaan.
Ik zou dit heel graag willen maar ik weet dat men beveiliging en VP als belangenverstrengeling zien.
De belangenverstrengeling kan ik op zich wel begrijpen, ook al ben je (volgens mij) als VP alleen AOA ten tijde dat je in functie bent. Ook weet ik dat er door de jaren heen uitzonderingen zijn gemaakt maar dan praten we over 15 jaar geleden.
Ik weet dat ik zwak sta om een functie te kunnen krijgen als VP en daaromheen werkzaam zijn als beveiliger, maar misschien heeft iemand een tip, mogelijk dat er uitzonderingen zijn? Werkzaam zijn als VP buiten de provincie waar ik werkzaam ben als beveiliger vind ik geen probleem.
Iemand hier ervaring mee?