C2000

Auteur Topic: C2000  (gelezen 15220 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

pjbreevaart

  • Gast
Reactie #20 Gepost op: 15 mei 2005, 10:16:44
Hallo allemaal,

Op een plek op dit forum las ik over een apparaat waarmee je c2000 zou kennen ontvangen. In mijn ogen is dit absoluut niet waar. Het enige wat kan is p2000 ontvangen. Ze mogen mij het bewijs laten zien. IK heb de advertentie op Marktplaats daarover ook gelezen. Ik zou zeggen niets bieden, niet reageren. Ik denk dat het om oplichting gaat.

Pierre


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #21 Gepost op: 15 mei 2005, 10:32:06
Hij staat ook op marktplaats.... en er zijn mensen die daadwerkelijk geboden hebben... ;D

http://www.marktplaats.nl/index.php3?url=/markt/telecommunicatie/antennes/11796.htm



De mensen die geboden hebben zijn mensen van het scannerforum :laugh: :laugh:
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #22 Gepost op: 15 mei 2005, 10:47:25
De mensen die geboden hebben zijn mensen van het scannerforum :laugh: :laugh:

die zouden dan beter moeten weten,of die hebben echt een plaat voor hun kop  :-X


uitkijk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 961
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #23 Gepost op: 15 mei 2005, 11:05:40
HAHA, schitterend en geen woord gelogen  :laugh:
Iedere antenne ontvangt het hele spectrum dus ook C2000 frequenties, dat het vervolgens niet verder komt is een bijkomende zaak  ;D  Tekstberichten (P2000 als onderdeel van het gehele C2000) kunnen meegelezen worden. Mijns inziens handelt het hier om een gewone pager voor het P2000 systeem.
Die van mij is vanaf heden ook voor 750 euro in de aanbieding  ;D

Kees  8)


Bart S

  • Gast
Reactie #24 Gepost op: 15 mei 2005, 11:37:59
die zouden dan beter moeten weten,of die hebben echt een plaat voor hun kop  :-X

De enkeling van het scannerforum die geboden heeft, deed dat volgens mij voor de grap (ik moest er ook niet om lachen hoor...).

Bart


pjbreevaart

  • Gast
Reactie #25 Gepost op: 15 mei 2005, 18:08:54
Kijk als er nu daadwerkelijk C2000 ontvangers zouden komen, zou dit ook natrekbaar moeten zijn bij andere bedrijven en zou de aanbieder op marktplaats.nl ook een foto moeten zetten.

Dus laten we een ding onthouden: Eerst zien, dan geloven.

Pierre


gast

  • Gast
Reactie #26 Gepost op: 17 mei 2005, 14:10:30
DMO is niet versleuteld in c2000?


zwaailampmaker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 976
  • R & D- OGS
Reactie #27 Gepost op: 17 mei 2005, 21:10:11
Kijk als er nu daadwerkelijk C2000 ontvangers zouden komen, zou dit ook natrekbaar moeten zijn bij andere bedrijven en zou de aanbieder op marktplaats.nl ook een foto moeten zetten.

Dus laten we een ding onthouden: Eerst zien, dan geloven.

Pierre





de ''C2000'' portofoons en mobilofoons (gewoon tetra) zijn in het buitenland (duitsland) gewoon vrij te koop, echter de C2000 software zit er dan niet in, en dus voor hier niet bruikbaar, maar ook alle assesoires zijn daar te koop en ja goedkoper als bij de LARA, maar dat was te verwachten.
Nemo me impune lacessit


gast

  • Gast
Reactie #28 Gepost op: 19 mei 2005, 11:40:06
en toch zou het niet moeilijk moeten zijn om de instellingen te achterhalen. Het is en blijft Tetra standaard maar dan zit je alleen nog met het aanmelden bij het systeem.  Wie weet kan de NVJ (Nederlandse Vereniging van Journalisten) de minister overtuigen van de meerwaarde van het meeluisteren en kunnen we op een of andere manier toch aan de informatie komen. Wellicht niet tot in detail zoals vroeger maar ach, een goed verstaander heeft aan een half woord genoeg.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #29 Gepost op: 20 mei 2005, 02:57:21
en toch zou het niet moeilijk moeten zijn om de instellingen te achterhalen. Het is en blijft Tetra standaard maar dan zit je alleen nog met het aanmelden bij het systeem.  Wie weet kan de NVJ (Nederlandse Vereniging van Journalisten) de minister overtuigen van de meerwaarde van het meeluisteren en kunnen we op een of andere manier toch aan de informatie komen. Wellicht niet tot in detail zoals vroeger maar ach, een goed verstaander heeft aan een half woord genoeg.
welke meerwaarde  ???