Wat is de prioriteit die in C2000 gehangen wordt aan een TMO gesprek tussen bevelvoerder en manschap (en visa versa)?? Heeft een gesprek van een OVD (en verder) een hogere prio?
Je denkt nu iets te zeer aan je eigen voor tuin, je deeld C2000 met andere diensten die er gebruik van maken.
-Politie (met meerdere gesprekst gropen)
-AMBU (in sommige plaatsen met meerdere groepen)
-Brandweer (verschillende korpsen verschillende groepen)
-GHOR
-K'mar
-Redings diensten op het water
-Parkeerbeheer
-NRK (had vroeger contact met de CPA vaker word er nu een porto of mob uitgegeven voor contact me de CPA)
In het verleden had je voor één dienst één netwerk met BR-10 als koppeling tussen Brandweer en AMBU.
Nu maken bovenstaande gebruikers allemaal gebruik van de zelfde lijnen alleen zien ze dat niet en als gebruiker met prio-status 1 aan het woord is en ook nog wat 2 en 3 dan krijgt de status 4 porto of mobi simpel weg geen gesprekst weg toegewezen.
Het voordeel in deze is dat parkeerbeheer geen takel kan bestellen voor jou fout geparkeerde auto.
Nadeel is dat als je als spuigast in de problemen komt en je krijgt geen gesprek tpegewezen omdat anderen te veel ouwehoeren je bent aangewezen op de nood knop deze gooit alles aan de kant maar dat zie ik je niet doen met handschoennen aan.
Dus hoe meer gebruikers op het netwerk hoe groter de problemen.
De oplossing terug naar wachten op je beurd i.p.v. alles in een eigen hoekje stoppen en bang zijn dat de parkeerwachter hoord dat er een ongeval gebeurd is aan de andere kant van de stad.