Ik ken de hele afrit niet maar als ik de foto's zo zie en het verhaal had ik het wel voorgesteld als niet je hele afrit dicht mag,en dan heb ik het nu over ad-hoc beslissing en je moet wat op dat moment.
Fijne avond
Het kan nooit een ad-hoc beslissing geweest zijn René en wel om het simpele feit dat de VRI op de kruising aan het einde van de afrit sinds 10 juni buiten werking was i.v.m. werkzaamheden aan de VRI en armaturen en nieuwe kabels trekken.
De complete installatie is onder handen genomen en wij hebben daar dagelijks het verkeer handmatig geregeld tussen 07:00 en 19:00 uur.
Men was al 2 nachten bezig geweest met het zagen om nieuwe lussen aan te brengen en de nacht voor dat ik er de 3e nacht heen moest werd een collega die er totaal geen inzicht voor heeft ( zoals veel van mijn collega's ) door de man van de gemeente geplaatst op de afrit voor de afzetting op die afrit die toen ook al niet aan alle regels en richtlijnen voldeed.
Mijn maat die vermoedde dat dit niet correct was maar het niet helemaal zeker wist heeft die collega verteld dat moet je niet doen ( op de afrit buiten de afzetting staan ) want het is niet veilig maar zijn advies werd in de wind geslagen.
En aan mij had men dus die nacht dat het weer geprobeerd werd een slecht en heb keihard nee gezegd.
Kortom de werkzaamheden in mijn dienst waren gepland en bekend want gisteren ( 21 juni ) moest de kruising opgeleverd worden.