Hoi Vroem Vroem,
Ik reageer zo even op de PM, kreeg visite....en dan wint een goed gesprek met een glas wijn het van de discussie op Internet.
We gaan even af van de "aannames" waar jij denigrerend over doet.....want bij elke opmerking die wij plaatsen zeg jij.."Wederom verkeerde aannames!" of "doen we wel, maar ik mag het niet vertellen ivm staatsgeheimen / bedrijfsgeheimen" ect ect. Ik zal zo even wat Quotes opzoeken uit de mail welke ik in die periode heb ontvangen dat Met-R de vergunning kwijt raakte e.d.
Alle spoedtransporten worden aangemeld bij de Landelijke Eenheid (voormalig KLPD). Daarnaast zijn de voertuigen voorzien van een voertuigvolgsysteem, waar de zwaailichten en sirene aan zijn gekoppeld. De Landelijke Eenheid heeft toegang tot dit systeem en kan dus controleren op misbruik van de OGS.
Jij geloofd Werner echt he, kan je daar een bewijs van geven?
Als er een verzoek wordt ingediend om aan te schuiven, dan wordt er aangeschoven
Tuurlijk, dat begrijp ik....Wie zou jullie moeten verzoeken dan? Noem eens een situatie welke eigenlijk niet zonder jullie kan....
Ik snap niet waarom je constant de link blijft leggen met Sanquin
Omdat Sanquin de enige klant is, en de enige reden waarom Met-R met OGS mag....puur op aansturing, aanwijzing en verantwoording van Sanquin.