Chauffeur was daar toevallig en besloot te assisteren, heeft niets met de inzet te maken gehad.
Maar ik ga even door op het OvD-M verhaal
Daarvoor zullen we moeten kijken naar de werkzaamheden van Met-R en de noodzaak van een OvD-M, zoals topic stelt.
Hiervoor moet ik wel even de daadwerkelijke staat van Met-r naar boven halen.
Met-r heeft een periode werkzaamheden gedaan in opdracht van het RIVM, op afroep...Hierdoor heeft deze de mogelijkheid gehad om OGS op voertuigen te plaatsen.
Daarnaast verwerkten ze zogenoemde "Zuurstof ritten" welke niet aan OGS gebonden waren, A1 werd er voor zuurstof niet gereden en in deze periode "Leunde" Met-R op de vergunning van het RIVM.
Doordat er een aantal chauffeurs het OGS protocol niet serieus namen, is deze samenwerking met RIVM verbroken.
Hierdoor heeft Met-R een periode OGS op de voertuigen gehad zonder te leunen op enig vergunning.
Sinds 2 jaar mag Met-r chauffeurs leveren aan Sanquin.
Werkzaamheden van Met-r zijn het leveren van Chauffeurs aan Sanquin als deze de eigen chauffeurs al ingezet hebben.
Mochten de voertuigen van Sanquin bezet zijn, kan Met-r daar een aanvulling in maken.
Dit is de reden dat Met-r OGS op de voertuigen mag en kan hebben.
In de periode dat ik werkzaamheden verrichte voor Met-r is er geschermd met een bepaald protocol, zoals dat protocol stelt is een OvD-M inderdaad benodigd.
Door dit protocol kon in de noodzaak wel verklaren, vandaar dat ik gister ook meldde "Sorry jongens, ik ken me een situatie bedenken (waar ik verder niet over uit ga weiden, maar Caprice weet dat ook) dat de(eventueel aspirant) agent, WIS ect toch echt zal moeten wachten op de "coördinator" van Met-R"
Nu na een nacht slapen besef ik dat een protocol schrijven niet zo moeilijk is en ik nooit daadwerkelijke zaken gezien, gehoord of meegemaakt heb waar dit protocol in zou passen.
Enige tastbare wat ik kan vinden is dat Met-r chauffeurs detacheert aan Sanquin.
De reden dat ik dit plaats is omdat ik de poppenkast beu ben....als met-r iets doet, dan roepen ze achteraf dat ze met hele belangrijke zaken bezig waren.
Mijn gevoel zegt ook dat het hele OvD-M daar ook op gestaafd is. (het staat interessant en als je dit gedrag maar lang genoeg vol gaat houden zal je vanzelf geaccepteerd worden)