Agent gewond geraakt bij schietpartij na achtervolging op de A50 - Hattemerbroek 16-02-2013

Auteur Topic: Agent gewond geraakt bij schietpartij na achtervolging op de A50 - Hattemerbroek 16-02-2013  (gelezen 5887 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Citaat van: zijlvaart67 link=msg=1177573 date=1372172239
Je weet dat er smerissen terplaatse zijn, anderen die dichtbij staan schieten niet op het silhouet, maar het is 'niet onbegrijpelijk' dat 1 iemand, die als laatste aan komt rennen, wel gericht begint te knallen? Op niks meer dan een silhouet? Terwijl hij weet dat er ook politieagenten met een aanhouding bezig zijn? En zonder waarschuwing?

Laat ik 't er maar op houden dat ik een andere mening heb..
Misschien moet je maar solliciteren bij de rijksrecherche. Als je op basis van persberichten tot een ander oordeel weet te komen als het OM na een gedegen onderzoek.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


zijlvaart67

  • Verkeerspolitie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 395
Niet naar aanleiding van een persbericht, maar nav gesprekken met 1 der betrokkenen..

Ik ben dus uit de eerste hand geïnformeerd..en dan vind ik dat ik recht op mijn eigen mening.

Iedere 4 jaar mag ik ook wat van de politiek vinden, terwijl ik daar nog veel minder verstand van heb..
העבר שלי הוא כהה כמו העתיד שלי


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Citaat van: zijlvaart67 link=msg=1177598 date=1372176863
Niet naar aanleiding van een persbericht, maar nav gesprekken met 1 der betrokkenen..
Zeg dat er dan bij...  ;)
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.