hoi wicher
bedankt dat je achter mij staat waarom treed FiremanR
er niet tegen op daar ben ik wel benieuwd naar
hij is tenslotte de Moderator toch als adema alles mag zeggen waarom wij niet en eikel is ook iets wat aan een boom groeit en is geen geslachtsdeel. dus fremanR leg het maar eens aan iedereen uit ben benieuwd naar je reactie.
ben benieuwd war p adema voor werk doet.
Ik wil daar gerust eens op reageren, Wendy. Ten eerste kan iedereen reageren, gast of lid. Gasten houden we iets meer in het oog, omdat we daar in het (korte) verleden meer problemen mee hebben dan met de leden. Ten tweede kunnen we een lid een persoonlijke mail sturen wanneer deze zich niet gedraagt, dit gaat bij een gast over het algemeen wat moeilijker omdat die geen PM van het forum kan ontvangen.
Dan nog de liederlijke taal. Wij zijn redelijk vrij om te zeggen wat we willen (jaaaa, ook wij....
) maar eikel, ook al bedoel je die uit een boom, wordt in een zin niet op prijs gesteld als je iemand bedoelt.
Dat je eerlijk bent met je naam en je emailadres, geloof ik graag, nogmaals, waarom dan niet registreren als je toch zo vaak hier te vinden bent.
En ohja, banning gebeurt nou niet regelmatig, maar wij hebben ook "iemand" die dit dus voor elkaar krijgt voor de rest van je jonge leventje.....
Maar dat gaat in jou geval of dat van Peter Adema niet nodig zijn.
We vinden het fijn als er mensen zijn die genoeg argumenten verzinnen om te gebruiken om de discussie op gang te houden, zelfs gasten, en als je argumenten hebt om Peter de mond te snoeren...."be my guest"....
Dus veel plezier nog verder....