Reanimatiepop; welke?

Auteur Topic: Reanimatiepop; welke?  (gelezen 7290 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #10 Gepost op: 23 mei 2005, 12:06:35
???Hallo Pim,
ikzelf ben in bezit van Resusci Anne met SkillGuide, kinderpop en babypop allen van Laerdal. Ik ben hier zeer tevreden over. Inderdaad zijn de longen van Anne een nadeel qua kosten en hygiëne, maar als je een 3-tal longen hebt en na iedere les deze long reinigt en goed laat drogen ben je zeker hygiënisch bezig. Je kunt dan voor de volgende les een andere long gebruiken en zo rouleren. Ik heb de pop nu 2 jaar en nog steeds met de eerste 3 longen aan het lesgeven (min. 1 BLS-les per week) Succes met je keuze

HE.. longen reinigen ?,  op welke wijze doe je dat dan.. Na Elke les gooien we de longen van de pop weg, en reinigen we alle vaste onderdelen van de pop. Misschien kostbaar, en tijdrovend, maar een claim voor het overbrengen van schimmels en bacterien door dit niet goed te doen.. Kost echt veel meer..

Ik sluit me daarom bij de vraag van Jacqueline aan ? Hoe doe jij dat ?, Volgens mij als je het goed doet, kost het je alsnog even goed de kostprijs van de longen..


helm

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 23 mei 2005, 20:56:31
Ik heb de pop nu 2 jaar en nog steeds met de eerste 3 longen aan het lesgeven (min. 1 BLS-les per week)

Jakkes!  :'(