Artikel NRC: ''De arts van de traumaheli is de baas'' (sic)

Auteur Topic: Artikel NRC: ''De arts van de traumaheli is de baas'' (sic)  (gelezen 33401 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #70 Gepost op: 25 juni 2005, 16:08:20
ik baseer mijn mening niet op die van anderen ik krijg die verhalen van hun door en daar basseer ik mijn mening op.
Lees even heel goed wat je nu zelf hier schrijft,  ::)


R.J. Dolislager

  • Gast
Reactie #71 Gepost op: 25 juni 2005, 16:09:17
ik krijg verhalen van mensen zoals het is en daaruit basseer ik mijn mening. ik neem hem dus niet over en je snapt wel wat ik bedoel


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #72 Gepost op: 25 juni 2005, 16:10:04
Lees even heel goed wat je nu zelf hier schrijft,  ::)
Ik snap het niet helemaal. Maar goed.

Ik wacht nog steeds op zaken van de afgelopen jaren, waar jij dan zoveel verhalen over hebt gehoord.  ::)


R.J. Dolislager

  • Gast
Reactie #73 Gepost op: 25 juni 2005, 16:11:28
ja en ik weet niet wat jij nu precies wil horen


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #74 Gepost op: 25 juni 2005, 16:12:47
ze zijn al een paar jaar (3 jaar) bezig en er zit geen schot in de zaak en nu gaan ze eindelijk overleggen nadat dit op tv is geweest
Ze zijn al drie jaar bezig. Waarmee dan? Details graag?  ::)


R.J. Dolislager

  • Gast
Reactie #75 Gepost op: 25 juni 2005, 16:13:58
sommige ambu-vpk's denken al sinds dat de heli er is dat ze het alleen afkunnen, omdat ze dat moesten voordat de heli er was


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #76 Gepost op: 25 juni 2005, 16:18:32
sommige ambu-vpk's denken al sinds dat de heli er is dat ze het alleen afkunnen, omdat ze dat moesten voordat de heli er was
Aha. En waar haal je dat zo vandaan? Dat werd namelijk al in de docu gezegd.  ::) Niks nieuws onder de zon.

Maar welke zaken hebben er gelopen dan intern, om dit op te lossen?


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #77 Gepost op: 25 juni 2005, 16:19:57
sommige ambu-vpk's denken al sinds dat de heli er is dat ze het alleen afkunnen, omdat ze dat moesten voordat de heli er was
kijk nu zijn we waar we willen zijn.
Maar waarom denken ze dat.Die heli is er alleen maar ten aanvulling en ondersteuning van het ambupersoneel.
En uiteindelijk in het belang van een slachtoffer,het gaat hier helemaal niet om het werk afpikken.Als dit werkelijk zo is,"wat ik betwijfel"Dan zou er iets goed mis zijn,maar nogmaals ik twijfel hier zeer sterk aan


R.J. Dolislager

  • Gast
Reactie #78 Gepost op: 25 juni 2005, 16:22:30
Aha. En waar haal je dat zo vandaan? Dat werd namelijk al in de docu gezegd. ::) Niks nieuws onder de zon.

Maar welke zaken hebben er gelopen dan intern, om dit op te lossen?

nee, want er word alleen maar gezeurd maar er gebeurd niks

kijk nu zijn we waar we willen zijn.
Maar waarom denken ze dat.Die heli is er alleen maar ten aanvulling en ondersteuning van het ambupersoneel.
En uiteindelijk in het belang van een slachtoffer,het gaat hier helemaal niet om het werk afpikken.Als dit werkelijk zo is,"wat ik betwijfel"Dan zou er iets goed mis zijn,maar nogmaals ik twijfel hier zeer sterk aan

ik denk ook niet dat ze het hebben over het afpikken van werk maar wel over de psychische druk die een vpk krijgt als er een arts meekijkt


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #79 Gepost op: 25 juni 2005, 16:25:09
's nachts hebben ze in sommige regio's niet eens een MMT. Dan hangt alles af van de kennis en kunde van het ambulancepersoneel ter plaatse.

Als je zo vol bent van het MMT heb je daar ook vast wel een mening over. Maar daar hoor je dee rood-gele poppetjes niet over!!!