Artikel NRC: ''De arts van de traumaheli is de baas'' (sic)

Auteur Topic: Artikel NRC: ''De arts van de traumaheli is de baas'' (sic)  (gelezen 33388 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #90 Gepost op: 25 juni 2005, 16:42:22
's nachts zal het ambupersoneel het zelf moeten opknappen omdat er dan geen andere mogelijkheden zijn
Wat is dat voor een flut mening. Eigenlijk durf ik het geen mening te noemen.  :-X :-X

Hier kun je toch niets op bouwen? Waar zijn je argumenten?  ???

Je ontwijkt gewoon alles wat ik je vraag!!!!!!!!!


R.J. Dolislager

  • Gast
Reactie #91 Gepost op: 25 juni 2005, 16:45:02
nee niet, dit is mijn mening. Wat wil je horen dan?


scoutcow

  • Anesthesiemedewerker io
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,111
    • Rhovanion
Reactie #92 Gepost op: 25 juni 2005, 16:46:27
het is gewoon een feit, als er geen MMT is moeten ze het zelf opknappen, dat is gewoon zo, een feit dus en absoluut geen mening!


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #93 Gepost op: 25 juni 2005, 16:48:11
als het goed is moeten ze dat wel geleerd hebben op een cursus. Ook worden ambu-vpk's wel meegenomen voor een dagje op de heli voor een stage. Bij LL4 zijn er standaard op dinsdag en vrijdag stage dagen.

Dus dat is allemaal gebeurt........ ??? Daarna worden ze blijkbaar nog niet gealarmeerd.... dus ik neem aan dat ze toen overleg gehad hebben met leiding gevenden.....  ??? Gezien de ingezonden brief van degene die verantwoordelijk is voor het aansturen van de ambu's is dat dus niet gebeurt..... >:(

Als je het gebeuren nu aan het voetbal refereerd heeft mevrouw Schipper nu een gele kaart in haar bezit en zal ze altijd gezien worden als 'beschadigd'. Ze heeft zich in feite uitgerangeerd als gesprekspartner. Ik denk dat ze nog één keer zo'n interview moet geven en de ambu's zullen haar baas vragen om haar te ontslaan omdat er een vertrouwens crises is tussen haar en de ambu's.... Met zo iemand kan je niet meer samen werken.


R.J. Dolislager

  • Gast
Reactie #94 Gepost op: 25 juni 2005, 16:49:46
Dus dat is allemaal gebeurt........ ??? Daarna worden ze blijkbaar nog niet gealarmeerd.... dus ik neem aan dat ze toen overleg gehad hebben met leiding gevenden.....  ??? Gezien de ingezonden brief van degene die verantwoordelijk is voor het aansturen van de ambu's is dat dus niet gebeurt..... >:(

Als je het gebeuren nu aan het voetbal refereerd heeft mevrouw Schipper nu een gele kaart in haar bezit en zal ze altijd gezien worden als 'beschadigd'. Ze heeft zich in feite uitgerangeerd als gesprekspartner. Ik denk dat ze nog één keer zo'n interview moet geven en de ambu's zullen haar baas vragen om haar te ontslaan omdat er een vertrouwens crises is tussen haar en de ambu's.... Met zo iemand kan je niet meer samen werken.



dat valt wel mee lijkt mij


R.J. Dolislager

  • Gast
Reactie #95 Gepost op: 25 juni 2005, 16:53:33
het is gewoon een feit, als er geen MMT is moeten ze het zelf opknappen, dat is gewoon zo, een feit dus en absoluut geen mening!

je kan er geen mening over hebben


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #96 Gepost op: 25 juni 2005, 16:53:52
dat valt wel mee lijkt mij
Citaat
Met verbijstering heb ik kennis genomen van uw optreden in de uitzending van NOVA van 18 juli jl. waarin u op uiterst ongenuanceerde wijze de totale beroepsgroep van ambulancezorgverleners
door het slijk heeft gehaald.
Uw optreden heeft de broze samenwerking binnen de keten van acute zorg in ernstig beschadigd door te suggeren dat ambulancezorgverleners liever zelf wat aanrommelen dan een MMT in te roepen waardoor er onnodig

jaa,waar praten we over,tis maar een kleinigheid  :-X :-X :-X


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #97 Gepost op: 25 juni 2005, 16:54:24
je kan er geen mening over hebben

Als je zo dom blijft praten kun je net zo goed stoppen met de discussie. Dit slaat nergens meer op?  :o


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #98 Gepost op: 25 juni 2005, 16:55:23
dat valt wel mee lijkt mij

Ik wilde er eerst niet over beginnen maar gezien jou leeftijd heb je nog niet veel levens ervaring met bestuurlijke processen. Dat is geen verwijt maar een feit.

Als je later aan het werk bent in een organisatie en je gaat een andere organisatie  zwart maken, geloof me, dan wordt ieder contact die je hebt met die andere organisatie door een  zwarte bril bekeken en zal je erg je best moeten doen om de relatie in stand te houden.

Wat denk je dat er met mevrouw Schipper gaat gebeuren als ze een onbenulligd foutje maakt bij een inzet....... Dat zullen de vpk echt niet door de vingers zien..... De volgende keer dat er weer zoiets speelt zal haar fout aangedikt in de media komen..... ;)


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #99 Gepost op: 25 juni 2005, 16:58:55
je kan er geen mening over hebben

je kan verschillende dingen zeggen over de vpk en mmt:

  • de vpk zijn niet opgeleid voor dit werk er moet altijd, dag en nacht een mmt bij komen
  • de vpk zijn prima opgeleid, het mmt is totaal niet nodig
  • de vpk en het mmt vullen elkaar aan
  • ........

Ik heb het simpel voor je gemaakt, wat is jou mening?