Niv. 4 Start opleiding oktober

Auteur Topic: Niv. 4 Start opleiding oktober  (gelezen 6255 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Mundo

• Aspirant N4
  • Junior gebruiker
  • **
  • Eenheid NH
Gepost op: 5 juli 2013, 18:55:43
Beste lezers,

Ik heb inmiddels te horen gekregen dat ik 7 oktober mag gaan beginnen aan mijn opleiding niv. 4!  098uo
Ik vroeg me af of er nog meer mensen waren op het forum die ook in oktober zullen starten!

Groetjes!

Robbinww

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #1 Gepost op: 5 juli 2013, 20:43:17
Beste Mundo,

Ik heb mijn arbeidsvoorwaardengesprek nog niet gehad( want daar kom ik niet voor in aanmerking), maar heb wel de data gehad waarin staat wanneer de kennismakingsbijeenkomst is, het passen van de kleding en dat de aanstelling op 7 oktober zal plaatsvinden.
Ik neem dus aan dat ik ook gewoon start in oktober voor de opleiding tot hoofdagent!

Met vriendelijke groet,

Robbin

Mundo

• Aspirant N4
  • Junior gebruiker
  • **
  • Eenheid NH
Reactie #2 Gepost op: 5 juli 2013, 21:06:32
Hai Robbin!

Leuk om te horen! Voor welk korps/eenheid kom je te werken? En school ook in Amsterdam toevallig?

Robbinww

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #3 Gepost op: 5 juli 2013, 21:12:40
Ik kom te werken in Noord-Holland, en de kans is dus vrij groot dat ik ook in Amsterdam naar school ga. Heb jij wel al je arbeidsvoorwaardengesprek gehad? En kom jij ook in Noord-Holland te werken?

Mundo

• Aspirant N4
  • Junior gebruiker
  • **
  • Eenheid NH
Reactie #4 Gepost op: 5 juli 2013, 21:14:58
Jep! Ik kom ook in Noord-Holland te werken! Grote kans dat we bij elkaar in de klas komen! Ik heb wel mijn arbeidsvoorwaardengesprek gehad! Het grote wachten tot start opleiding is begonnen!

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #5 Gepost op: 5 juli 2013, 22:16:24
Citaat van: Robbinww link=msg=1181138 date=1373051560
Ik kom te werken in Noord-Holland, en de kans is dus vrij groot dat ik ook in Amsterdam naar school ga. Heb jij wel al je arbeidsvoorwaardengesprek gehad? En kom jij ook in Noord-Holland te werken?

Noord-Holland is sowieso Politieacademie Amsterdam.

Hendriksje

• Hoofdagent | Den Haag
  • Forum gebruiker
Reactie #6 Gepost op: 6 juli 2013, 00:29:06
Niet helemaal waar, één lichting van Noord-Holland zit op de PA Den Haag.

Runner

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #7 Gepost op: 7 juli 2013, 00:00:36
Stonden jullie eerder op de wachtlijst? Vraag me af of er wellicht wat beweging in de vacatures bij de politie beginnen te komen..

Mundo

• Aspirant N4
  • Junior gebruiker
  • **
  • Eenheid NH
Reactie #8 Gepost op: 7 juli 2013, 20:03:44
Ik stond zelf niet op een wachtlijst, gelijk doorgestroomt vanuit de selecties. Een vriend van mij staat op de wachtlijst voor Amsterdam maar dat zit voorlopig nog muurvast is hem verteld..

Robbinww

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #9 Gepost op: 7 juli 2013, 23:14:56
Ik ben ook direct vanuit de selectie doorgestroomd. Heb niet op een wachtlijst gestaan.

mvg Robbin