Verdachte van tanken zonder betalen veroorzaakt zwaar ongeval A12 - Nootdorp 08-07-2013

Auteur Topic: Verdachte van tanken zonder betalen veroorzaakt zwaar ongeval A12 - Nootdorp 08-07-2013  (gelezen 7608 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

gignnl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 964
  • Dit forum is het helemaal !
En als men de wagen had laten schieten roept het gros van de bevolking weer in koor dat de Nederlandse Politie te slap optreed.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Landelijke Eenheid ‏@PolitieLE (21:53)

Veroorzaker ongeval #A12 #Zoetermeer reed in gestolen auto. Van de 21jr man uit #DenHaag is een bloedproef gevorderd. http://www.politie.nl/nieuws/2013/juli/8/11-ongeval-a12.html


Thor

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 7,221
  • Wat de eb neemt brengt de vloed terug.
Citaat van: gignnl link=msg=1181931 date=1373312626
En als men de wagen had laten schieten roept het gros van de bevolking weer in koor dat de Nederlandse Politie te slap optreed.

Dan had niemand iets gehoord. Als de politie niet achter een benzinedief aan gaat vind ik dat helemaal geen slap optreden. Horen we ook dagelijks van de auto's zonder WAM, valse kentekenbewijzen, gestolen auto's, ontzeggingen van rijbevoegdheid die toch achter het stuur zitten etc. ?
Nu blijkt dat de auto gestolen was en er kennelijk een alcoholtest wordt uitgevoerd is het natuurlijk een andere zaak.


peen van dienst

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,288
Ik heb net wat beeld aan het item toe zitten voegen.

De auto van de passant (die ongewild deel van deze achtervolging is geworden) zat goed in elkaar zeg...

Redacteur van


jeffrey010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 604
Ik zag op regio15 trouwens dat die BMW pas gekocht is bij de domeinen...
Met Vriendelijke Groet.....


bart007

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,201
Citaat
In verband met het onderzoek is de A12 richting Den Haag tijdelijk afgesloten. De rijbaan was rond 20.45 uur weer vrij.

De auto waarin de 21-jarige verdachte uit Den Haag reed is eind juni gestolen in Den Haag. De politie heeft een een bloedonderzoek gevorderd van de verdachte omdat er een sterk vermoeden is van het rijden onder invloed van alcoholhoudende drank. Er kon geen ademanalyse worden toegepast op de verdachte omdat hij alsnog naar het ziekenhuis is overgebracht in verband met zijn verwondingen.

Update: ( dat gedeelte dat nieuw is t.o.v. reactie #7 )
bron: http://www.politie.nl/nieuws/2013/juli/8/11-ongeval-a12.html
de waarheid verandert soms,  ....  maar het geloof in de waarheid niet


bart007

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,201
Landelijke Eenheid ‏@PolitieLE 3u
Tanker zonder betalen #A1 #Muiden rijdt weg na stopteken #A4 #Leidschendam en veroorzaakt ongeval #A12 #Zoetermeer http://www.politie.nl/nieuws/2013/juli/8/11-ongeval-a12.html

Michael Macquiné ‏@M_Macquine 2u
@PolitieLE @PolDenHaag#doet denken aan ander ongeval van mbt benzinedief en onschuldige slachtoffers.Misschien beter rustig thuis aanhouden?

Landelijke Eenheid ‏@PolitieLE 17m
@M_Macquine @PolDenHaag Als je dit met een gestolen auto doet dan is er geen thuis ^FZ zie update bericht http://www.politie.nl/nieuws/2013/juli/8/11-ongeval-a12.html

bekend stukje discussie ..... einde discussie  ;)
de waarheid verandert soms,  ....  maar het geloof in de waarheid niet


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,953
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,953
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch


Azijnzeikerd

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 327
Citaat van: tcf link=msg=1181921 date=1373310837
Duidelijk een antwoord van iemand die maar deels weet hoe 't te werk gaat. Als een kentekenplaat net gestolen is of vals en er dus geen aangifte/signalering van is dan wordt dat lastig opsporen. Moet je dit soort dieven maar laten gaan? Je mag dus een kenteken stelen/of vervalsen, daarna een ondernemer benadelen (tanken zonder betalen) en gewoon wegrijden? Vaak is de auto ook nog eens ontvreemd. Oftewel het is nooit zomaar een simpele achtervolging voor tanken zonder betalen. En als je een stopteken ook nog eens negeert is er echt wel meer aan de hand. Daarbij ook nog eens een agent bijna omver rijdend..schietwaardige situatie!

Dat kan allemaal wel zo wezen, maar moet ik mijn leven daarvoor geven, of anderen, die mij dierbaar zijn?