Verdachte van tanken zonder betalen veroorzaakt zwaar ongeval A12 - Nootdorp 08-07-2013

Auteur Topic: Verdachte van tanken zonder betalen veroorzaakt zwaar ongeval A12 - Nootdorp 08-07-2013  (gelezen 7537 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Citaat van: DiNozzo link=msg=1182077 date=1373374292
Moet hoe wil je ingrijpen als de bestuurder met hoge snelheid rijdt? Je kan niet aan de handrem trekken of de sleutel uit het contact draaien, dan weet je zeker dat je een aanrijding krijgt :-\

Even tussendoor. Door aan de handrem te trekken tijdens het rijden op de snelweg gebeurd er practisch niets. Tenzij je op een glad wegdek in een bocht rijd. Gewoon op een droge snelweg aan de handrem trekken is opzich niet gevaarlijk. De handrem is echter niet sterk genoeg om de auto stil te zetten als je vol gas bij blijft geven. Het brandstofverbruik word wel hoger en de kans op glijden word ook groter.  :)
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Hangt er vanaf hoe je handrem is afgesteld. Er zijn al genoeg passagiers veroordeeld die onvevallen hebben veroorzaakt door aan de handrem te trekken.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht

Amersfoortse verdachte benzinediefstal Nootdorp


AMERSFOORT - Een 24-jarige vrouw uit Amersfoort wordt verdacht van het bezit van een gestolen auto en diefstal van brandstof. De vrouw zat in de BMW die maandag op de vlucht voor de politie betrokken was bij een ernstige aanrijding op de A2 bij Nootdorp.


zijlvaart67

  • Verkeerspolitie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 395
@luke:
Een auto waarvan de achterwielen slippen, keert zich automatisch om.. Ook op een droog wegdek, al is de reactie op nat wegdek veel agressiever.

Puur om die reden monteert een garage de beste banden altijd aan de achterzijde.

Het is en blijft dus een levensgevaarlijke actie..

Overigens ga ik er vanuit dat de politie wel weer de schuld zal krijgen van het feit dat de verdachte het gas intrapt en daarna een ongeval veroorzaakt. Heel bijzonder, maar zo werkt 't in Nederland..
העבר שלי הוא כהה כמו העתיד שלי


HAPRPAA

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Wat een simpele reacties weer. Wellicht dat de politie een ketting met dog tag kan ontwikkelen met daarop de tekst: ' Ik wens niet geholpen te worden door politie.' Beetje zoals die van: ' Ik wil niet gereanimeerd worden.' Scheelt de politie een hoop hulp aan azijnzeikers en muggenzifters.

Ontopic: Vervelend voor de onschuldige burger maar des ondanks weer een mooie aanhouding. Nou hopen dat dat de rechter op D66 of PvdA stemt, dan kunnen de beste man en vrouw volgende week weer 'aan het werk'.


André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,334
Citaat van: Dimeg link=msg=1182047 date=1373367324
Misschien ook het 'niet handelen, om de achtervolging te beëindigen' denk ik.
Ik neem aan dat ook haar identiteitspapieren zijn ingevorderd, door alle herkennings/opsporingssystemen zijn gehaald en er wat feiten boven water zijn gekomen...