Achtervolging na inbraak (elektronicawinkel MediaMarkt) Mortiereboulevard - Middelburg 10-07-2013

Auteur Topic: Achtervolging na inbraak (elektronicawinkel MediaMarkt) Mortiereboulevard - Middelburg 10-07-2013  (gelezen 7479 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Overigens een pluim voor de afdeling communicatie die zo'n uitgebreid feitenrelaas naar buiten brengt, neemt toch veel vragen weg!  O0
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Bert65

  • Heden vervoersbranche, voorheen medewerker Dierenambulance
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,998
Inderdaad een net feitenrelaas.


honderd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,836
    • honderd
Citaat van: Arie link=msg=1182509 date=1373536742
Nou,  figuren die op zo'n manier buiten schot weten te blijven, niets en niemand ontziend zijn en elkaar back up verlenen met verschillende voertuigen (die waarschijnlijk niet te herleiden zijn tot de daders) zijn in mijn boekje in elk geval geen kleine jongens :)

Dat is waar, die back-up na een aanrijding. Net of het geoefend was. Opvallend dat de politiehond geen spoor heeft kunnen opvangen bij de gecrashte auto.
Ook de dubbele kentekenplaten (1x belgisch, 1x frans) op de gecrashte Audi vind ik opvallend. (Of zie ik dit verkeerd op de foto's?)
Mighty fine only gets you somewhere half the time.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Citaat van: silque link=msg=1182521 date=1373538910
Overigens een pluim voor de afdeling communicatie die zo'n uitgebreid feitenrelaas naar buiten brengt, neemt toch veel vragen weg!  O0

Inderdaad een hele goeie zet om het in het persbericht mee te nemen.
Nu maar hopen dat men het ook gaat en wil begrijpen omtrent het handelen van de politie.

Hoop dat de evaluatie van de spijkermatten niet te lang op zich laat wachten en men snel besluit ze als de bliksem op grote schaal te gaan gebruiken.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


1300001-MR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,198
Citaat van: rensb link=msg=1182573 date=1373550453
Ook de dubbele kentekenplaten (1x belgisch, 1x frans) op de gecrashte Audi vind ik opvallend. (Of zie ik dit verkeerd op de foto's?)
Dat zie je goed, alleen zat er geen Franse, maar een Engelse plaat onder  ;) (stuur zit ook rechts).

Citaat van: enrico1972 link=msg=1182574 date=1373550680
Hoop dat de evaluatie van de spijkermatten niet te lang op zich laat wachten en men snel besluit ze als de bliksem op grote schaal te gaan gebruiken.
Tijdens die evaluatie kan men toch die spijkermatten blijven gebruiken? Áls uit de evaluatie zou blijken dat het nutteloos gereedschap is, dan kunnen ze altijd nog van de wagens af.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Citaat van: 1300001-MR link=msg=1182575 date=1373550829
Tijdens die evaluatie kan men toch die spijkermatten blijven gebruiken? Áls uit de evaluatie zou blijken dat het nutteloos gereedschap is, dan kunnen ze altijd nog van de wagens af.

Zo denken wij er over, maar helaas welkom in Bureaucratisch Nederland regeltjesland.
De proefperiode is afgelopen en dan mag het niet eerder gebruikt worden tot dat er een uitslag van de evaluatie bekend is en men ja wel toestemming geeft om het weer te gebruiken.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Jims

  • o.a. Centralist GMK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,981
Citaat van: 1300001-MR link=msg=1182575 date=1373550829
Dat zie je goed, alleen zat er geen Franse, maar een Engelse plaat onder  ;) (stuur zit ook rechts).
Tijdens die evaluatie kan men toch die spijkermatten blijven gebruiken? Áls uit de evaluatie zou blijken dat het nutteloos gereedschap is, dan kunnen ze altijd nog van de wagens af.
Destijds is er besloten dat de proef tot 1 juli zou duren. Daarna mocht de spijkermat niet meer ingezet worden. De laatste NH-bus die ik zag in ZWB was ook al niet meer uitgerust met de matten.
If you can dream it, you can do it.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Zonde, want Zeeland was wel een pilot korps; de spijkermatten hadden ze dus wel!

Om heel even terug te komen op dat roadblock en verplicht een ruimte openlaten, ik heb hier nog nooit van gehoord en kan er ook niets over vinden op PKN. Zijn dat korpsspecifieke richtlijnen?
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Ik vind dat het tijd wordt voor een "eigen" heli voor de voormalige zuid-6

Het komt te vaak voor dat wij geen heli krijgen omdat de aanvliegtijden te lang zijn of dat een heli bezig is met een andere klus. Ook bij zulke "zware" zaken.

Ik vraag er niet eens om bij de meldkamer


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Citaat van: EvEs link=msg=1182596 date=1373555567
Ik vind dat het tijd wordt voor een "eigen" heli voor de voormalige zuid-6

Ik weet niet waar de belgische heli staat en hoe lang die erover zou doen om boven Zeeland te hangen.... Maar valt daar niet een samenwerkingsverband mee te maken?
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.