Middel hulpverlening (aanrijding met vrachtwagens) A12 39.9 L - Bodegraven 11-07-2013

Auteur Topic: Middel hulpverlening (aanrijding met vrachtwagens) A12 39.9 L - Bodegraven 11-07-2013  (gelezen 5202 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

nexxon

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 59
Lijkt het zo op de foto of is dit ongeval gebeurd op een afrit? Wat dus betekend dat de chauffeur die pech had op de rijbaan of afrit stond en ondertussen onder zijn voertuig lag om te kijken wat er aan scheelde?


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Citaat van: nexxon link=msg=1182742 date=1373575950
Lijkt het zo op de foto of is dit ongeval gebeurd op een afrit? Wat dus betekend dat de chauffeur die pech had op de rijbaan of afrit stond en ondertussen onder zijn voertuig lag om te kijken wat er aan scheelde?

Op de afrit is het niet geweest als ik de beelden bekijk omdat je nog een goed stuk uitvoegstrook ziet en dat ligt voor dat je afrit zelf oprijdt.
Gelet op beelden die hier en op twitter staat is het in ieder geval voor het puntstuk gebeurd.
De exacte toedracht zal blijken als het persbericht uitgebracht is. Voorlopig is men nog bezig met het sporenonderzoek en zal men op zoek gaan dan wel ondertussen bezig zijn met het horen van getuigen. Tot die tijd is het afwachten.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Citaat van: enrico1972 link=msg=1182714 date=1373571873
 Nesrine @RunNes
Daar ben ik! Omdraaien op #A12 #file #ongeluk pic.twitter.com/IkZIwTD5Ls
21:41 uur · 11 Jul 13 · Twitter for iPhone

Flink remspoor



Lijkt mij eerder een wringspoor van een kerende vrachtwagen.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Nasleep ongeluk Nieuwerbrug duurde langer dan verwacht
BODEGRAVEN-REEUWIJK - Het verkeer op de A12 heeft tot diep in de nacht last gehad van de nasleep van het ongeluk dat donderdagavond gebeurde in Nieuwerburg. Het politieonderzoek en de bergingsoperatie duurden langer dan verwacht. Pas rond 4.00 uur werd de weg weer vrijgegeven. lees verder


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Citaat van: enrico1972 link=msg=1182714 date=1373571873

Flink remspoor


Gezien de andere foto's van dit incident kan ik mij onmogelijk voorstellen dat dit een foto van de incidentlocatie van het ongeval in dit topic is.

Belangrijke les dus om tweets kritisch te beoordelen voor plaatsing hier.


maarten93

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 819
deze melding zag ik nog niet staan

p2kflex
21:26:30 11-07-13-ALPHA-Prio 1 A12 R 39,5 BDN Ass. ambu (beknelling licht) (VK: 2) (Middel hulpverlening)
MHV1503986BRW Hollands Midden (Waddinxveen) (Verzorgingsploeg)