Wie heeft er een plekkie?!

Auteur Topic: Wie heeft er een plekkie?!  (gelezen 15310 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Pl@nner (voorheen sigmaatje)

  • Plannen is een ambacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,314
  • Take a step toward emergency preparedness
Reactie #20 Gepost op: 22 mei 2005, 20:19:59
Ik weet denk ik ook wel een geschikte locatie.

Tevens een goed wokrestaurant in de buurt.

Laat eens weten wat de plannen zoal zijn en ik zal navraag doen over de beschikbaarheid
(stuur maar een mailtje)

Arjan
Arjan * Planner professionele Verkeersregelaars. * Instructeur EFR Emergency First Response *Hulpverlener, AED-er,    en chauffeur op de PAM bij het R


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #21 Gepost op: 22 mei 2005, 20:21:35
Ik weet denk ik ook wel een geschikte locatie.

Tevens een goed wokrestaurant in de buurt.

Laat eens weten wat de plannen zoal zijn en ik zal navraag doen over de beschikbaarheid
(stuur maar een mailtje)

Arjan
Arjan,mogelijk dat je even contact op kan nemen met Jorrin.Die heeft een aantal plannen op stapel staan,en zijn kan jou helemaal bijpraten.het zou helemaal top zijn  ;)


Jorrin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,704
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #22 Gepost op: 22 mei 2005, 22:46:36
Nou mensen, het leeft hier eindelijk een beetje.
Ik moet zeggen dat een aantal mensen via mijn PB wel wat ideeen heeft aangedragen, waaronder dus inderdaad evenemententerreinen en recreatieterreinen.
Het probleem met dit soort locaties echter is dat het wellicht een lieve duit kost (weet ik niet zeker hoor) en ik weet niet hoe het zit met het aanvragen van een vergunning.
Verder is het probleem dat ik nog geen inschatting kan maken van het aantal mensen dat zal willen komen. Nu kan ik een topic starten met de vraag wie er willen komen, maar zolang ik nog geen datum heb vaststaan, kunnen mensen geen toezeggingen doen. En ik heb geen datum, omdat ik nog geen locatie heb... kortom: alles hangt met elkaar samen en het een houdt het ander tegen.
Wat ik dus zou willen is op korte termijn een goede locatie en het liefst ga ik daarbij toch voor een brandweerkazerne of GGD-terrein en dan puur om het feit dat gebruik van brandweermateriaal etc erg moeilijk blijkt en op een eigen terrein die mogelijkheden vaak net iets hoger liggen. Bovendien: willen we een auto knippen of een brandje blussen... waar kan dat beter dan bij brandweer of ambulancedienst. ;)
Dan nog even iets over de plannen voor die dag.
Vooropgesteld dat het gewoon heel erg gezellig moet worden, lijkt het me leuk om wat oefeningen in elkaar te draaien, waarbij iedere discipline de kans krijgt zijn bijdrage te doen. Van EHBO-er tot politie-agent, van brandweer tot lotus en van bhv-er tot ambulancehulpverlener. En afhankelijk van de locatie kunnen we ook nog wat uitschrijven voor reddingsbrigade, beveiliging of andere takken die ik hier nu vergeet te noemen.
Casussen schrijven hoeft het probleem niet te zijn, een locatie vinden is tot nu toe het grootste probleem gebleken.
En heeft er iemand nog een idee voor een demonstratie of casus, laat het gerust weten zodat we kunnen kijken of we het kunnen inpassen.
Als er verder nog vragen zijn, dan hoor ik dat graag.
En verder wacht ik op alle enthousiaste aanbiedingen van prachtige locaties! ;D


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #23 Gepost op: 23 mei 2005, 18:51:03
Nu ik zo je berichtje lees, heb ik een lokatie op het oog, waar je bijna alles kunt doen wat je maar wilt. Alleen weet ik dus nog niet of het lukt of wij op die lokatie terecht kunnen. Ik noem nog even geen plaats, maar het is wel hier in het midden van het land, dus wel lekker centraal. Ook met het openbaar vervoer goed bereikbaar. Ik ga deze week proberen of ik de juiste persoon hiervoor te pakken kan krijgen en laat je wel weten of het gelukt is of niet.


Jorrin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,704
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #24 Gepost op: 23 mei 2005, 18:56:53
We wachten in spanning af... ;)


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #25 Gepost op: 25 mei 2005, 21:25:24
Jorrin, lees even je pm. Ik heb een plekje  op het oog, er wordt aan gewerkt.


ABeens

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 587
  • EHV-er, BHV-er, Lid GE en nog wat benamingen
    • www.sigmadrenthe.nl
Reactie #26 Gepost op: 27 mei 2005, 20:59:20
Ik weet geen locatie, maar wil wel wat opmerken. Diverse leden van dit forum zijn ook lid bij het EHBO en LOTUS forum en die organiseren op 25 september een uitje. Lijkt me handig om te weten... ;)
Succes ermee!

Christian

En de 17e september worden de sigmawedstrijden in het mooie Drenthe gehouden  :P

Arend


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #27 Gepost op: 31 mei 2005, 12:51:31

Verder is het probleem dat ik nog geen inschatting kan maken van het aantal mensen dat zal willen komen.

Dat kan soms wel wat problemen geven ja...

Henk


Jorrin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,704
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #28 Gepost op: 31 mei 2005, 13:07:14
Dat kan soms wel wat problemen geven ja...

Henk

Ik heb me erin vastgebeten Henk, dus als je nog een plekje weet..... ;)


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #29 Gepost op: 31 mei 2005, 21:21:09
Ik heb me erin vastgebeten Henk, dus als je nog een plekje weet..... ;)

Het kan  nog steeds bij het zeilcollege.nl

bij voldoende deelname  ;D

Henk