Wie heeft er een plekkie?!

Auteur Topic: Wie heeft er een plekkie?!  (gelezen 15318 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #10 Gepost op: 18 mei 2005, 23:22:00
Bij mij aan de overkant in het bos, is een hele mooie kuil waar je leuke activiteiten kunt doen, maar ja dan moet het wel droog weer zijn. Het is wel een leuke lokatie, je kunt er alle kanten mee op, maar ja het is in het bos. Parkeerplaats is er ook aanwezig.


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #11 Gepost op: 19 mei 2005, 14:56:08
;D Je bent er zeker al eens geweest ?

Nee, eigenlijk nog niet, maar weleens langs gereden dus vandaar...  ;D


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #12 Gepost op: 22 mei 2005, 15:07:21
Goed,er wordt wel lekker gekletst over en weer.Maar ik heb tot nog toe geen concrete ideeen gezien.September lijkt nog ver weg,maar het is al Mei,en met de aanstaande vakanties vliegt de tijd helemaal snel.

De wens van Jorrin voor een forumdag loopt nu al een half jaar,en er waren al hele goede ideeen.Maar,die waren door diverse zaken niet te realiseren.
Ik hoop dat er alsnog een goed idee komt voor een locatie,anders is een forumdag bij voorbaat gedoemt te mislukken en dat zou erg jammer zijn  :-\


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #13 Gepost op: 22 mei 2005, 18:46:47
Peter71, kan jij niet vragen of we bij jullie in de brandweerkazerne kunnen komen ? Ik heb gehoord van jorin wat ongeveer haar ideeën zijn, maar ik denk dat dit dan toch echt wel binnen kan gebeuren. Kunnen we daarna als nog naar bbq restaurant in leersum gaan.


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #14 Gepost op: 22 mei 2005, 18:51:19
@Jorrin...heb je misschien een lijstje wat voor ideeen je hebt? Dan kunnen we kijken wat we nodig hebben en waar het eventueel kan! :D


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #15 Gepost op: 22 mei 2005, 19:18:18
Peter71, kan jij niet vragen of we bij jullie in de brandweerkazerne kunnen komen ? Ik heb gehoord van jorin wat ongeveer haar ideeën zijn, maar ik denk dat dit dan toch echt wel binnen kan gebeuren. Kunnen we daarna als nog naar bbq restaurant in leersum gaan.
ik wil nogmaals het proberen,maar wij hebben niet veel ruimte naast de kazerne  :-\


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #16 Gepost op: 22 mei 2005, 19:59:26
ik wil nogmaals het proberen,maar wij hebben niet veel ruimte naast de kazerne :-\

Bij mij in het dorp idem dito.  :-[


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #17 Gepost op: 22 mei 2005, 20:03:01
Bij mij in het dorp idem dito.  :-[
Wijk? Er is een evenementen terrein daar. Maar ik weet niet hoe zoiets te regelen is.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #18 Gepost op: 22 mei 2005, 20:04:54
Wijk? Er is een evenementen terrein daar. Maar ik weet niet hoe zoiets te regelen is.
meestal via de gemeente,en dan ben je meestal verplicht daar een vergunning voor aan te vragen  :-X


spuit 11

  • Gast
Reactie #19 Gepost op: 22 mei 2005, 20:09:40
meestal via de gemeente,en dan ben je meestal verplicht daar een vergunning voor aan te vragen  :-X
die moet te krijgen zijn als Delta zijn kettingzaag maar thuis laat 8) 8)